OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na budowę trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Miasta Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła zlokalizowanych przy trzech istniejących szkołach podstawowych w Pionkach.
Data zamieszczenia w BZP: 22.07.2011, numer ogłoszenia: 200649 - 2011;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Miasta Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła zlokalizowanych przy trzech istniejących szkołach podstawowych w Pionkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Miasta Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła zlokalizowanych przy trzech istniejących szkołach podstawowych w Pionkach: 1) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach, ul. 15-go Stycznia 3, 2) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach, ul. Kochanowskiego 14, 3) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach, ul. Targowa 9. 1. Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 1) Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną 2) Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach zawarty jest: w Projekcie Zagospodarowania Terenu - Plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 3 do SIWZ; w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 4 do SIWZ; w Przedmiarze robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach - załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 1) Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną 2) Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach zawarty jest: w Projekcie Zagospodarowania Terenu - Plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 6 do SIWZ; w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 7 do SIWZ; w Przedmiarze robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach - załącznik nr 8 do SIWZ; 3. Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 1) Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną 2) Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach zawarty jest: w Projekcie Zagospodarowania Terenu - Plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 9 do SIWZ; w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 10 do SIWZ; w Przedmiarze robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach - załącznik nr 11 do SIWZ; 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła wydanym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz.U. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.) w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła. 6. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, 3) Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie Normy zharmonizowane. 7. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 9.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy (np. dokumentacją projektową), w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. b) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego. 2) terminu wykonania zamówienia: termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania robót przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez zamawiającego, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, f) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych, g) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego. 4. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie a). 5. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SIWZ
załącznik nr 3
załącznik nr 3 cd.
załącznik nr 4
załącznik nr 5
załącznik nr 6 część I
załącznik nr6 część II
załącznik nr6 część III
załącznik nr 6 część IV
załącznik nr7
załacznik nr 8
załacznik nr9 część I
załącznik nr 9 część II
załacznik nr 9 część III
załącznik nr 10
załącznik nr 11
załącznik nr 12 |