REGULAMIN ORGANIZACYJNY
CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W PIONKACH
ROZDZIAŁ 1
Zasady Ogólne
§ 1
Regulamin Organizacyjny określa strukturę wewnętrzną Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach, zasady jego funkcjonowania oraz zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 2
CAL organizuje zadania wynikające ze statutu
ROZDZIAŁ 2
Organizacja CAL-u
§ 3
Kierownictwo CAL-u
1. Działalnością Centrum Aktywności Lokalnej kieruje Dyrektor, który organizuje jego działalność i reprezentuje je na zewnątrz, a także odpowiada za prawidłową realizację działalności statutowej, właściwe gospodarowanie mieniem i środkami finansowymi.
2. Dyrektor realizuje zadania CAL na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Burmistrza Miasta Pionki i w jego granicach dokonuje czynności prawnych. W ramach pełnomocnictwa Dyrektor może udzielić dalszych pełnomocnictw.
3. Do czynności przekraczających zakres pełnomocnictwa wymagana jest zgoda Burmistrza Miasta Pionki.
4. Dyrektor CAL zatrudnia i zwalnia pracowników oraz dokonuje w stosunku do nich wszystkie czynności wynikające ze stosunku pracy.
5. Dyrektor sprawuje bezpośredni nadzór nad:
księgowością
pracownikami merytorycznymi
pracownikami obsługi
§ 4
Struktura wewnętrzna CAL-u
CAL posiada następujące stanowiska pracy:
specjalista ds. imprez
inspektor ds. kina i edukacji filmowej
inspektor ds. organizacji pozarządowych i współpracy z biznesem
inspektor ds. multimediów i promocji
referent ds. multimediów i promocji
inspektor ds. informacji turystycznej oraz nadzoru i promocji „Izby Czarnej Płyty”
inspektor ds. działań artystycznych w zakresie sztuk plastycznych
inspektor ds. działań artystycznych w zakresie teatru
inspektor ds. działań artystycznych w zakresie muzyki
inspektor ds. obsługi sprzętu
pracownik gospodarczy - sprzątaczka x 2
pracownik gospodarczy – woźny
główny księgowy (obsługa księgowa i kadrowa)
§ 5
Podział zadań pomiędzy pracowników CAL-u
1. Stanowisko specjalisty ds. imprez
-
koordynacja wykorzystania sal CAL-u na imprezy, spotkania, warsztaty itp. i przygotowywanie odpowiednich umów,
-
organizacja imprez własnych CAL-u i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu imprez organizatorów korzystających z pomieszczeń CAL-u,
-
współpraca przy organizacji imprez własnych i organizacji odbywających się w placówce imprez innych organizatorów,
-
organizacji imprez plenerowych,
-
organizacja działalności sekcji artystycznych w siedzibie CAL-u,
-
układanie programu dla Uniwersytetu III Wieku,
-
promocja i sprzedaż działań CAL-u,
-
nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami,
-
realizacja obowiązków dyrektora pod jego nieobecność.
2 . Stanowisko inspektora ds. kina i edukacji filmowej
-
koordynacja wykorzystania możliwości kinowych CAL-u,
-
planowanie repertuaru kinowego oraz zakup potrzebnych elementów do jego realizacji,
-
organizowanie cyklicznych spotkań, warsztatów,
-
prowadzenie DKF-u,
-
organizacja i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu festiwali, letnich spotkań , konkursów itp. o tematyce filmowej,
-
pozyskiwanie funduszy na prowadzenie DKF-u, festiwali, warsztatów itp.,
-
prowadzenie zajęć dla dzieci, młodzieży, dorosłych z edukacji filmowej,
-
aktywizacja lokalnej społeczności,
-
promocja i sprzedaż działań CAL-u.
3. Stanowisko specjalisty ds. organizacji pozarządowych i współpracy z biznesem
-
współpraca z organizacjami pozarządowymi i wolontariatem
-
opieka nad Centrum Wolontariatu,
-
zajmowanie się poradnictwem, doradztwem, konsultacją dla organizacji pozarządowych,
-
organizowanie szkoleń dla organizacji pozarządowych i wolontariatu,
-
współpraca ze sferą biznesu,
-
zawiązywanie z firmami partnerstwa związanego z pozyskiwaniem funduszy na cele statutowe CAL-u,
-
tworzenie bazy sponsoringu,
-
prowadzenie poradnictwa zawodowego,
-
pozyskiwanie środków na działalność statutową CAL-u,
-
promocja i sprzedaż działań CAL-u,
-
aktywizacja lokalnej społeczności.
4. Stanowisko inspektora ds. multimediów i promocji
-
prowadzenie lokalnego medium o zasięgu na terenie miasta Pionki oraz otaczających miasta gmin (lokalna rozgłośnia radiowa, lokalne studio TV),
-
prowadzenie strony internetowej CAL-u,
-
prowadzenie profili CAL na stronach społecznościowych,
-
obsługa sprzętu projekcyjnego, wizyjnego, nagłaśniającego i oświetleniowego,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu sekcjom na imprezach, spotkaniach,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu na konferencjach, szkoleniach itp.
-
nagrywanie i obróbka reportaży o ważnych wydarzeniach w Pionkach i regionie,
-
promocja i sprzedaż działań CAL-u,
-
pozyskiwanie i prowadzenie bazy odbiorców (osoby indywidualne, firmy, organizacje) na imprezy, warsztaty itp. CAL,
-
wykonywanie plakatów, materiałów promocyjnych CAL,
-
prowadzenie kafejki internetowej.
5. Stanowisko referenta ds. multimediów i promocji
-
prowadzenie lokalnego medium o zasięgu na terenie miasta Pionki oraz otaczających miasta gmin (lokalna rozgłośnia radiowa, lokalne studio TV),
-
prowadzenie strony internetowej CAL-u,
-
prowadzenie profili CAL na stronach społecznościowych,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu sekcjom na imprezach, spotkaniach,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu na konferencjach, szkoleniach itp.
-
nagrywanie i obróbka reportaży o ważnych wydarzeniach w Pionkach i regionie,
-
promocja i sprzedaż działań CAL-u,
-
pozyskiwanie i prowadzenie bazy odbiorców (osoby indywidualne, firmy, organizacje) na imprezy, warsztaty itp. CAL,
-
prowadzenie kafejki internetowej.
6. Stanowisko inspektora ds. informacji turystycznej oraz nadzoru i promocji „Izby Czarnej Płyty”
-
promocja walorów turystyczno-krajoznawczych regionu,
-
współpraca z organizacjami turystycznymi oraz instytucjami w zakresie tworzenia produktu turystycznego,
-
organizacja i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu imprez turystyczno-rekreacyjnych
-
nadzór i opieka oraz poszerzanie kolekcji w „Izbie Czarnej Płyty”,
-
organizacja i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu imprez, festiwali, spotkań związanych z działalnością „Izby Czarnej Płyty”,
-
aktywizacja lokalnej społeczności,
-
obsługa kasy biletowej podczas imprez.
7. Stanowisko inspektora ds. działań artystycznych w zakresie sztuk plastycznych
-
prowadzenie Galerii „Format”
-
organizacja i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu imprez, spotkań, konkursów, warsztatów związanych z działalnością Galerii „Format”,
-
prowadzenie sekcji plastycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
-
organizacja i prowadzenie plenerów plastycznych,
-
współtworzenie programu dla Uniwersytetu III Wieku,
-
aktywizacja lokalnej społeczności.
8. Stanowisko inspektora ds. działań artystycznych w zakresie muzyki
-
prowadzenie sekcji muzycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
-
współtworzenie programu dla Uniwersytetu III Wieku,
-
organizacja i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu imprez, festiwali, warsztatów, konkursów związanych z muzyką,
-
aktywizacja lokalnej społeczności.
9. Stanowisko inspektora ds. działań artystycznych w zakresie teatru
-
prowadzenie sekcji teatralnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
-
współtworzenie programu dla Uniwersytetu III Wieku,
-
organizacja i nadzorowanie przygotowania oraz przebiegu imprez, festiwali, warsztatów, konkursów związanych z teatrem,
-
aktywizacja lokalnej społeczności.
10.Stanowisko inspektora ds. obsługi sprzętu
-
obsługa sprzętu projekcyjnego, wizyjnego, nagłaśniającego i oświetleniowego,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu sekcjom na imprezach, spotkaniach,
-
zapewnienie odpowiedniego sprzętu na konferencjach, szkoleniach itp.
-
pomoc przy obsłudze techniczno-porządkowej.
11.Stanowisko pracownika gospodarczego – sprzątaczki x 2
-
utrzymanie porządku w pomieszczeniach CAL-u,
-
zakupy środków czystości,
-
dyżury podczas imprez, konferencji, spotkań w CAL-u,
-
obsługa szatni podczas imprez, konferencji, spotkań w CAL-u
-
przygotowywanie podstawowych posiłków podczas podczas imprez, konferencji, spotkań w CAL-u.
12.Stanowisko pracownika gospodarczego – woźny
-
otwieranie placówki,
-
utrzymanie porządku wokół budynku CAL-u,
-
konserwacja, drobne naprawy w i wokół budynku CAL-u,
-
pomoc przy obsłudze techniczno-porządkowej.
13. Stanowisko głównego księgowego prowadzenie rachunkowości jednostki,
-
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi i gospodarczymi,
-
współopracowywanie planów finansowych,
-
dokonywania kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
-
prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej,
-
obsługa finansowa inwestycji i remontów,
-
obsługę zakupów inwestycyjnych oraz środków przyznanych na realizację zadań specjalnych – zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi,
-
kontrola wewnętrzna CAL-u:
a) zgodności operacji finansowych z planem finansowym; b)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych
-
nadzór nad działalnością finansowo – księgową, odpowiedzialność za tą działalność,
-
prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej.
Rozdział III
Przepisy końcowe
§ 6
1. Szczegółowe obowiązki służbowe poszczególnych pracowników CAL-u określają imienne zakresy czynności.
2. Integralną częścią niniejszego regulaminu jest Schemat Organizacyjny CAL-u w Pionkach stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
3. Regulamin organizacyjny wraz ze strukturą organizacyjną jest informacją ogólnie dostępną.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.
5. Zmiany do niniejszego regulaminu dokonuje dyrektor w trybie właściwym dla jego nadania.
P.O. Dyrektor CAL
(-) Ewa Wąsik
Załącznik nr 1
do Regulaminu Organizacyjnego
Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach
ZARZĄDZENIE Nr 16/2014
DYREKTORA CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ
PIONKI
z 28 listopada 2014 r.
w sprawie: zmian w Regulaminie Organizacyjnym CAL
zarządzam co następuje :
§1
Określa się w Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach strukturę wewnętrzną CAL.
CAL posiada następujące stanowiska pracy:
specjalista ds. imprez
inspektor ds. kina i edukacji filmowej
inspektor ds. organizacji pozarządowych i współpracy z biznesem
inspektor ds. multimediów i promocji
referent ds. multimediów i promocji
inspektor ds. informacji turystycznej oraz nadzoru i promocji „Izby Czarnej Płyty”
inspektor ds. działań artystycznych w zakresie sztuk plastycznych
inspektor ds. działań artystycznych w zakresie teatru
inspektor ds. działań artystycznych w zakresie muzyki
inspektor ds. obsługi sprzętu
pracownik gospodarczy - sprzątaczka – 2 stanowiska
pracownik gospodarczy – woźny
główny księgowy (obsługa księgowa i kadrowa)
§2
Za wykonanie Zarządzenia odpowiada P.O. Dyrektor Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|