szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Opracowanie koncepcji oraz projektów budowlanych wykonawczych zagospodarowania terenów inwestycyjnych w Pionkowskim Parku Przemysłowym Pronit

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na opracowanie koncepcji oraz projektów budowlanych wykonawczych zagospodarowania terenów inwestycyjnych w Pionkowskim Parku Przemysłowym „Pronit”

Data zamieszczenia w BZP: 07.07.2014r., numer ogłoszenia: 146035 - 2014;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz projektów budowlanych wykonawczych zagospodarowania terenów inwestycyjnych w Pionkowskim Parku Przemysłowym Pronit.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań koncepcyjnych oraz projektów budowlanych wykonawczych w ramach projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Pionkach dla terenów inwestycyjnych w Pionkowskim Parku Przemysłowym Pronit, o powierzchni 133,7213 ha. 2. Celem ogólnym projektu jest zwiększenie atrakcyjności terenów inwestycyjnych położonych w Pionkowskim Parku Przemysłowym na terenie Gminy Miasta Pionki poprzez przygotowanie opracowań, koncepcji i projektów budowlanych dla terenów o powierzchni 133,7213 ha. Projekt przyczynia się do realizacji celu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jakim jest wzrost gospodarczy i zatrudnienie poprzez kolejne działania, których początkiem jest wykonanie dokumentacji i opracowań objętych przedmiotem zamówienia. 3. Opracowania koncepcyjne obejmują swoim zakresem następujące elementy: 1) Opracowanie dotyczące koncepcji zagospodarowania terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej i potrzeb w tym zakresie, analiza kosztowa uzbrojenia. W ramach opracowania koncepcji zagospodarowania terenu należy opracować koncepcję programowo-przestrzenną obejmującą: a) ocenę stanu infrastruktury technicznej (wod. - kan., ciepło, gaz, energetyka, teletechnika), b) koncepcję przebudowy występujących kolizji z infrastrukturą naziemną i podziemną, c) koncepcję powiązań drogowych i określenie układu komunikacyjnego na podstawie wizji lokalnych i analiz przygotowawczych z uwzględnieniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz obecnej infrastruktury drogowej, d) koncepcję zaopatrzenia w wodę, ciepło, energię elektryczną, gaz, odprowadzenie ścieków - analiza techniczno-ekonomiczna wariantów zaopatrzenia i wybór optymalnych rozwiązań, e) analizę kosztową uzbrojenia z wyodrębnieniem kosztów: - makroniwelacji - dróg i infrastruktury drogowej - poszczególnych sieci zewnętrznych - infrastruktury bezpośrednio związanej z funkcjonowaniem terenów inwestycyjnych - kolizji i przebudowy infrastruktury naziemnej i podziemnej - koncepcję przekształcenia gruntów leśnych (oznaczonych na mapach geodezyjnych Ls) na grunty przemysłowe (oznaczone na mapach geodezyjnych Ba) ze względu na potrzeby i konieczności wynikającej z opracowanej koncepcji zagospodarowania terenu oraz ze względu na najbardziej możliwe efektywne wykorzystanie terenów objętych projektem. Do koncepcji należy dołączyć szacunek kosztów tego przekształcenia. Koncepcja zagospodarowania terenu winna uwzględniać dodatkowo wymagania w zakresie: a) drogowym - określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43, poz. 430 z późniejszymi zmianami); b) elektroenergetycznym - sieci elektroenergetyczne oraz stacje transformatorowe muszą być realizowane na podstawie warunków wydanych przez gestora sieci - PGE Dystrybucja S.A. (warunki do uzyskania przez wykonawcę); c) rozwiązania dotyczące sieci oświetlenia drogowego muszą opierać się na przepisach zawartych w normie PN-EN 13 201 Oświetlenie drogowe; d) branży wodno-kanalizacyjnej - instalacje i sieci muszą być realizowane na podstawie warunków wydanych przez gestora sieci - Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjno-Ciepłownicze w Pionkach (warunki do uzyskania przez wykonawcę); e) branży gazowej - sieci gazowe muszą być realizowane na podstawie warunków wydanych przez gestora sieci - Polska Spółka Gazownictwa Oddział w Warszawie (warunki do uzyskania przez wykonawcę); f) branży teletechnicznej - sieci teletechniczne muszą być realizowane na podstawie warunków wydanych przez gestora sieci (warunki do uzyskania przez wykonawcę); 2) Opracowanie raportu/oceny oddziaływania na środowisko - uwarunkowania ekologiczne i środowiskowe dla przedmiotowej lokalizacji. a) Raport lub ocena oddziaływania na środowisko winna być sporządzona zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U .Nr 199, poz. 1227 ze zm.), b) Do raportu lub oceny oddziaływania na środowisko należy sporządzić inwentaryzację drzew do wycinki na terenach przemysłowych (oznaczonych na mapach geodezyjnych Ba) i w pasach drogowych oraz wykonać ocenę oddziaływania na środowisko planowanej wycinki drzew ze względu na gatunki drzewostanu oraz Naturę 2000, c) W inwentaryzacji drzew do wycinki na terenach przemysłowych (oznaczonych na mapach geodezyjnych Ba) i w pasach drogowych Wykonawca załączy opracowanie dotyczące uzasadnienia wycinki inwentaryzowanych drzew bez opłat - zgodnie z art. 86 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2013r., poz. 627 z późn. zm.). Zgodnie z tym artykułem nie pobiera się opłat za usuniecie drzew, które posadzono lub wyrosły na nieruchomości po zakwalifikowaniu jej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego na cele budowlane. W tym celu w sporządzonej inwentaryzację drzew do wycinki należy określić wiek drzew na podstawie średnicy pnia. 3) Opracowanie dotyczące kompleksowych badań geotechnicznych, w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych. W ramach rozpoznania geologicznego dla potrzeb inwestycyjnych terenu w obrębie Pionkowskiego Parku Przemysłowego Pronit (grunty oznaczone jako Ba - grunty przemysłowe), o powierzchni 50,1179 ha, wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące prace geologiczne: a) wiercenia - zgodnie z normami: PN-EN 1997-1:2008 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 1. Zasady ogólne PN-EN 1997-2:2009 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 2. Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego b) badania laboratoryjne; c) badanie gruntów niespoistych (analizy uziarnienia gruntów); d) badanie gruntów spoistych (wilgotność, granice konsystencji); e) badanie wody gruntowej pod kątem agresywności w stosunku do betonu i żelbetonu; f) badanie w celu ustalenia oceny skażenia gruntów i wody (zawartość ropopochodnych, metali ciężkich); g) dokumentacja geotechniczna - zgodnie z normami: PN-EN 1997-1:2008 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 1. Zasady ogólne PN-EN 1997-2:2009 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 2. Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego. Dokumentacja geologiczno-inżynierska oraz dokumentacja hydrogeologiczna winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 4.II.1994r. - Prawo geologiczne i górnicze ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 Nr 228 poz.1947 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 X 2005r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie ( Dz. U. Nr 201 poz. 1673). Dokumentacja geotechniczna winna zawierać również: a) mapę warunków hydrogeologicznych terenu (hydroizohipsy, kierunki przepływu wód gruntowych, charakterystyka naturalnego odwodnienia powierzchniowego); b) mapę warunków geologiczno-inżynierskich (mapa występowania gruntów na głębokości np.1,5 lub 2,0 m ppt, charakterystyka wydzielonych stref gruntowych i predyspozycji inwestycyjnych w tych strefach, wyznaczenie stref nieprzydatnych dla budownictwa lub przydatnych po wymianie gruntu). 4) Opracowanie studium wykonalności, w tym raportu o barierach inwestycyjnych. Opracowanie studium wykonalności inwestycji związanej z przygotowaniem terenów inwestycyjnych w obrębie Pionkowskiego Parku Przemysłowego Pronit, winno być zgodne z wytycznymi do sporządzania Studium Wykonalności Działanie 1.7 Przygotowanie terenów inwestycyjnych Regionalny Program Operacyjny WM na lata 2007-2013. 5) Opracowanie informacji o klimacie inwestycyjnym dla danej lokalizacji w tym: a) badania rynku (lokalnego, regionalnego, krajowego) uwzględniające analizę potrzeb lokalizacji inwestycji na przedmiotowym terenie, b) analiza branż w regionie i w mieście, c) ocena atrakcyjności inwestycyjnej przedmiotowego obszaru dla poszczególnych sektorów działalności gospodarczej firm, d) analiza działań służących rozwojowi przedsiębiorczości w Pionkach, e) analiza i zidentyfikowanie czynników sprzyjających i zniechęcających inwestowaniu dla danej lokalizacji, f) uwarunkowania wewnętrzne kształtowania klimatu inwestycyjnego na przedmiotowym terenie, g) uwarunkowania zewnętrzne kształtowania klimatu inwestycyjnego na przedmiotowym terenie, h) program działania na rzecz wzmocnienia klimatu inwestycyjnego przedmiotowego obszaru. 4. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wielobranżowych sieci infrastruktury technicznej z dowiązaniem do istniejących układów sieciowych i drogowych, na obszarze terenu inwestycyjnego. Podstawą do opracowania projektów budowlanych i wykonawczych będzie uzgodniona koncepcja, o której mowa powyżej. W tym: 1) Branża drogowa - projekty budowlane i wykonawcze dróg i ciągów pieszych w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. Opracowanie projektów dróg wraz z uzbrojeniem należy wykonać w nawiązaniu do istniejącego układu drogowego i istniejących sieci. 2) Branża sanitarna - projekty budowlane i wykonawcze sieci wodociągowej w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. - projekty budowlane i wykonawcze sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. - projekty budowlane i wykonawcze sieci kanalizacji deszczowej w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. 3) Branża elektryczna - projekty budowlane i wykonawcze sieci elektroenergetycznych oraz ewentualnych stacji transformatorowych w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. - projekty budowlane i wykonawcze oświetlenia ulic. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. - projekty budowlane i wykonawcze ewentualnych kanałów technologicznych w pasach drogowych ulic w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. - inne projekty budowlane i wykonawcze w branży elektrycznej i elektroenergetycznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. 4) Branża gazowa - projekty budowlane i wykonawcze sieci gazowych w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. 5) Branża teletechniczna - projekty budowlane i wykonawcze w branży teletechnicznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. 6) Kolizje sieci - projekty budowlane i wykonawcze rozwiązania kolizji sieci z projektowanym układem drogowym i istniejącym uzbrojeniem (lub odwrotnie) w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. Projekty rozwiązania kolizji powinny być wykonane jako odrębne opracowania dla każdej branży. 7) Projekt podziału działek pod pas drogowy w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie terenu inwestycyjnego. Podstawą opracowania projektu będzie uzgodniona koncepcja. Wykonawca uzyska potwierdzenie przyjęcia operatu podziałowego do państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego. 8) Inwentaryzacja zieleni w pasach drogowych objętych projektem branży drogowej z zaznaczeniem drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki. 9) Projekt stałej organizacji ruchu dla układu drogowego objętego projektem branży drogowej. 10) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy. 11) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot. Dla każdej branży i dla każdego etapu realizacyjnego osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego). 12) Opracowania kosztowe Dla każdej branży i dla każdego etapu realizacyjnego osobno należy opracować: - Przedmiary robot (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego). - Kosztorysy inwestorskie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym) powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże i etapy realizacyjne. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji. 5. Poszczególne opracowania koncepcyjne i projekty budowlane iwykonawcze należy przygotować: a) w wersji drukowanej - w 5 egz. b) w wersji elektronicznej - w 2 egz. - w postaci plików w formacie PDF- na płytach CD lub DVD c) w wersji elektronicznej - w 2 egz. - w postaci plików w formatach programów, w których edytowano pliki i umożliwiają edycje tych plików - na płytach CD lub DVD. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia a) Podstawę opracowania i uzgodnienia branżowych projektów budowlanych i wykonawczych stanowić będzie uzgodniona koncepcja wielobranżowa, b) Należy wykonać uzupełniające pomiary do celów projektowych, c) Należy wykonać badania geologiczne ze szczególnym uwzględnieniem posadowienia urządzeń kanalizacyjnych, d) Należy wykonać inwentaryzację zieleni na trasie projektowanych pasów drogowych z zaznaczeniem drzew lub krzewów przewidzianych do wycinki, e) Projektant uwzględni w przedmiarze oraz kosztorysie inwestorskim fizyczną wycinkę drzew i krzewów oraz określi ilość (w m3) pozyskanego z wycinki drewna, wyceni wartość tego drewna, która to pomniejszy koszt inwestycji wraz ze sposobem jego wyliczenia, f) Projekt wykonawczy należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi zasadami projektowania. g) Zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z poźn. zm.) materiały i systemy użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot należy opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń (parametrów) bez wykorzystywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. h) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z: - Prawem budowlanym z dnia 07.07.1994r. z poźn. zmianami (Dz. U. 04.93.888), - Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 04.202.2072), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. Nr 177 z dnia 14.10203r. poz 1729.). 7. Obowiązkiem wykonawcy (Projektanta) jest: 1) Pozyskanie aktualnego podkładu sytuacyjno-wysokościowego w skali 1:500 do celów projektowych, sporządzonego w oparciu o aktualne przepisy; 2) Uzgadnianie projektu na roboczo z Zamawiającym; 3) Pozyskanie warunków technicznych do projektowania z firm branżowych; 4) Pozyskanie wszystkich obowiązujących opinii i uzgodnień; 5) Pozyskanie wszystkich obowiązujących uzgodnień, pozwoleń, decyzji związanych ze środowiskowymi uwarunkowaniami; 6) Przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i Decyzji pozwoleń na budowę na przedmiot zamówienia wraz z załącznikami; 7) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego projektem i jego otoczenia, w celu zapoznania się z terenem realizacji zamówienia, stanem istniejącym. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 8) Opracowanie harmonogramu realizacji prac koncepcyjnych w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy oraz pisemne przedstawianie Zamawiającemu informacji o postępie prac projektowych na koniec każdego miesiąca. UWAGA: 1) Koszty pozyskania map do celów projektowych, warunków technicznych, uzgodnień oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie ofertowej, 2) Niezwłocznie po skompletowaniu wszelkich warunków Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe wraz z przewidywaną technologią, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac w trakcie ich sporządzania, 4) Projekt wykonawczy winien zawierać pełną treść projektu budowlanego rozszerzoną o szczegóły realizacyjne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy o pełnienie nadzoru autorskiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6, 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5, 71.33.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) Zmiana wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) W przypadku wykonania usług zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością usług pierwotnych a wartością usług zamiennych, uzgodnionych i zaakceptowanych przez zamawiającego. b) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, wynagrodzenie określone w ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie wartość niewykonanych usług, uzgodnionych i zaakceptowanych przez zamawiającego. c) Podstawą dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub wykonania usług zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest wykonanie usług zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli wykonanie usług zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymania wykonywania usług przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy (np. związanych z wydłużaniem się procedur administracyjnych w wydaniu decyzji, opiniowania przez organy itp., jednakże pod warunkiem, że Wykonawca złożył niezbędne dokumenty do organu administracji z wyprzedzeniem, uwzględniającym długość standardowej procedury). f) W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju albo okresowi koniecznemu na wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamówienia zamiennego. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. c).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie nr POIG.06.02.02-00-097/11-00 zawartej w dniu 28.02.2012r. Projektu Opracowanie dokumentacji dla terenów inwestycyjnych w Pionkowskim Parku Przemysłowym Pronit w ramach działania 6.2 Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych poddziałania 6.2.2 Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                    (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ oferta

załącznik nr 1 do SIWZ umowa

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

załącznik nr 5 do SIWZ mapa Nr 1

załącznik nr 6 do SIWZ mapy Nr 2 - 4

załącznik Nr 6 do SIWZ mapa Nr 5

załącznik Nr 6 do SIWZ mapa Nr 6

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 7 Lipca 2014 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342