OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla 386 Beneficjentów Ostatecznych (BO) wybranych w ramach projektu „Internet w Gminie Miasto Pionki dobrem powszechnym”
Data zamieszczenia w BZP: 04.11.2015r., numer ogłoszenia: 160835 - 2015;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla 386 Beneficjentów Ostatecznych (BO) wybranych w ramach projektu Internet w Gminie Miasto Pionki dobrem powszechnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla 386 Beneficjentów Ostatecznych (BO) wybranych w ramach projektu Internet w Gminie Miasto Pionki dobrem powszechnym razem z dostawą i instalacją urządzeń związanych z umożliwieniem usług stałego dostępu do tego internetu. 2. Minimalne parametry usługi dostępu do Internetu do jednego komputera: Technologia: dowolna; Prędkość pobierania danych: minimum 4 Mb/s; Prędkość wysyłania danych: minimum 512 Kb/s; Miesięczny limit pobierania danych: nie mniej niż 5 GB; Typ adresu: co najmniej IPv4; Dostępność usługi w miesiącu: 95% Gwarancja/serwis: możliwość zgłaszania awarii telefonicznie w godzinach 8.00-16.00 Termin usunięcia awarii: maksymalnie 24 godziny; Usługi dodatkowe: - wykonanie połączenia do Internetu dla 386 komputerów wskazanych przez Zamawiającego; - konfiguracja połączenia i sprawdzenie poprawności działania łącza poprzez uruchomienie następujących stron internetowych i wydrukowanie zrzutu z ekranu strony: www.pionki.pl; - sprawdzenie prędkości łącza za pomocą strony www.speedtest.pl i wydruk tabeli z uzyskanymi wynikami. 3. Okres świadczenia usług stałego dostępu do Internetu dla 386 Beneficjentów Ostatecznych (BO): 61 m-cy. 4. W ramach umowy wykonawca zobowiązany będzie do doprowadzenia łączy za pomocą których świadczona będzie usługa dostępu do sieci Internet dla 386 Beneficjentów Ostatecznych (BO). 5. Po przekroczeniu miesięcznego limitu pobierania danych przez Beneficjenta Ostatecznego (BO) Wykonawca odłączy dostęp do Internetu dla danego beneficjenta i uruchomi z początkiem następnego miesiąca w ramach wynagrodzenia umownego. 6. Wszystkie wymagane media transmisyjne, urządzenia aktywne i bierne służące doprowadzeniu Internetu do każdego z 386 komputerów Zamawiającego zostaną dostarczone, skonfigurowane i wykonane na własny koszt Wykonawcy i pozostaną własnością Zamawiającego z gwarancją działania przez okres 61 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wydruki stron internetowych i testu łącza z każdego podłączonego komputera z opisem lokalizacji komputera (adresu podłączenia). 8. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia następujących sposobów zgłaszania niedostępności usług przez Beneficjentów Ostatecznych i Zamawiającego: 1) telefonicznie na numer: wskazany przez wykonawcę (odebranie zgłoszenia na podstawie billingu), 2) pocztą elektroniczną na adres: wskazany przez wykonawcę (odebranie zgłoszenia określone momentem wysłania wiadomości przez serwer pocztowy), 3) faksem na numer: wskazany przez wykonawcę (odebranie zgłoszenia określone minutą podaną w raporcie z wysłania faksu). 9. Listę adresów BO, dla których należy zapewnić stały dostęp do Internetu, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Beneficjenci Ostateczni (BO), u których Wykonawca ma zainstalować i uruchomić internet będą wyposażeni w komputer All-In-One NTT model Business WA 961M: 23 cale, procesor Intel-i54460, 8GB RAM, HDD 1000GB, karta sieciowa bezprzewodowa Wi-Fi b/g/n, zintegrowana karta LAN, Windows 8, antywirus GData oraz listwa zasilająca, drukarka A4 Epson. Dostawę tych komputerów wykonuje firma CEZAR Komputery Sp.J. z Radomia, ul. Wolność 8 lok.4, tel. 48 360 00 21, termin zakończenia realizacji dostawy: 17.11.2015 r. W przypadku braku możliwości instalacji Internetu w lokalu BO z powodu braku sprzętu dostarczanego przez firmę CEZAR z powodu nieterminowej realizacji zamówienia, Zamawiający uzna konieczność przedłużenia terminu realizacji zadania z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wykonawca będzie uzyskiwał sukcesywnie informacje od firmy CEZAR lub od Zamawiającego o lokalizacjach lokali BO gotowych do instalacji Internetu. Wskazana jest synchronizacja działań Wykonawcy i firmy CEZAR Komputery Sp.J w ten sposób, aby instalacja internetu nastąpiła po dostawie komputera dla BO lub dostawa komputera i instalacja internetu była wykonana przez obie firmy w tym samym czasie u danego BO. 11. Sprzęt dostarczony przez firmę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j. z siedzibą w Radomiu będzie skonfigurowany i gotowy do użycia, również do drukowania. Papier do wydruków testowych zapewnia Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje sytuacji, kiedy jest instalowany Internet a w lokalu mieszkalnym BO nie ma sprawnego komputera i drukarki. Jednak w przypadkach losowych (np. choroba, rezygnacja z udziału, śmierć BO) Wykonawca jest zobowiązany uruchomić łącze internetowe w lokalu BO z listy rezerwowej po uprzednim zainstalowaniu i uruchomieniu zestawu komputerowego przez firmę CEZAR. 12. Wykonawca ma zapewnić dostęp do Internetu w lokalu mieszkalnym BO. Zamawiający nie wymaga ograniczenia świadczenia usługi poza lokalem mieszkalnym. Dostarczony komputer jest urządzeniem stacjonarnym. 13. Wykonawca oznaczy w miejscach widocznych wszystkie media transmisyjne, urządzenia aktywne i bierne służące doprowadzeniu Internetu do każdego z 386 komputerów Zamawiającego znajdujących się u BO, kolorową naklejką samoprzylepną informującą o finansowaniu zadania ze środków unijnych zgodnie z zasadami promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka z Działania 8.3. Wzór naklejki w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy dostarczy Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy. 14. Zamawiający informuje, że Gmina Miasta Pionki jest wpisana do rejestru jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność telekomunikacyjną pod nr 194 w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej i posiada zgodę w formie decyzji na dostawy Internetu bezpłatnie lub za zmniejszoną opłatą za pośrednictwem miejskiej sieci internetowej na terenie Gminy Miasta Pionki. 15. Zamawiający nie przewiduje obowiązku zawierania odrębnych umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Wykonawcę z Beneficjentami Ostatecznymi. 16. Ze względu na nieznany na obecnym etapie postępowania sposób dostawy Internetu, Zamawiający nie posiada zgód zarządców budynków wielorodzinnych, gdzie ma być doprowadzony internet, na prowadzenie ewentualnych prac montażowych w tych budynkach. Zamawiający jednak deklaruje uzyskanie takiej zgody w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku do zarządcy nieruchomości. W przypadku przedłużenia terminu uzyskania zgody - o taki czas ulegnie wydłużeniu termin realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 72.31.80.00-7, 32.42.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 79
-
2 - Prędkość pobierania danych - 7
-
3 - Prędkość wysyłania danych - 7
-
4 - Miesięczny limit pobierania danych - 7
IV.2.2) Przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) Zmiana wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego). 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymania realizacji zamówienia przez zamawiającego, c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie b). 3. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Miasta Pionki - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013 Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SIWZ
załącznik nr 1 do SIWZ - oferta
załącznik nr 2 do SIWZ - umowa
załącznik nr 4 do umowy - wzór protokołu
załącznik nr 3 do SIWZ
załącznik nr 4 do SIWZ
załącznik nr 5 do SIWZ - lista BO |