OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na usługę zaciągnięcia komercyjnego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.454.126,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ciągu ulic Leśna, Partyzantów i Wesoła w Pionkach.
Data zamieszczenia w BZP: 26.08.2011, numer ogłoszenia: 229621 - 2011;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie komercyjnego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.454.126,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ciągu ulic Leśna, Partyzantów i Wesoła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie komercyjnego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.454.126,00 zł (słownie: trzy miliony czterysta pięćdziesiąt cztery tysiące sto dwadzieścia sześć zł 00/100) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego ujętego w załączniku Nr 1 do uchwały budżetowej Gminy Miasta Pionki na 2011 rok pn. Przebudowa ciągu ulic Leśna, Partyzantów i Wesoła. Kredyt inwestycyjny zaciąga się na: - okres 9 lat z okresem karencji do 14 maja 2012 roku, - termin spłaty od 15.05.2012r. do 15.12.2020r. (4 raty kwartalne po 125.562,50zł, 20 rat kwartalnych po 92.200,00zł, 4 raty kwartalne po 92.373,00zł, 3 raty kwartalne po 92.312,00zł, 1 rata kwartalna po 92.315,00zł, 3 raty kwartalne po 92.284,00zł, 1 rata po 92.281,00zł). - odsetki od kredytu płatne na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca, - przekazanie kredytu nastąpi w 2 transzach: dnia 30.09.2011r. - 2.500.000,00zł i dnia 15.11.2011r. - 954.126,00zł na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. Dyspozycje wydane będą z dwudniowym wyprzedzeniem przed przekazaniem środków na konto Zamawiającego. - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco - na podstawie uchwały Rady Miasta. Do wyceny oferty należy przyjąć wskaźnik WIBOR 1M w wysokości 4,61%. Zamawiający dopuszcza finansowanie kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SIWZ
wyjaśnienie treści SIWZ
załącznik nr 1 do wyjaśnień treści SIWZ
załącznik nr 2 do wyjaśnień treści SIWZ
załącznik nr 3 do wyjaśnień treści SIWZ
zmiana treści SIWZ
wyjaśnienie treści SIWZ cz.2
|