szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Wykonanie nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach

Data zamieszczenia w BZP: 17.07.2014r., numer ogłoszenia: 156067 - 2014;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są trzy zadania związane z wykonaniem nawierzchni sportowych poliuretanowych na trzech istniejących boiskach asfaltowych przy szkołach podstawowych w Pionkach: a) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach przy ul. 15-go Stycznia 3 b) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach przy ul. Kochanowskiego 14 c) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach przy ul. Targowej 9 Zadanie 1 - wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach przy ul. 15-go Stycznia 3. 1. Opis stanu istniejącego: 1) Istniejący asfalt posiada liczne szerokie pęknięcia w formie naturalnych dylatacji. 2) Brzegi spękań są nieregularne i wybrzuszone do góry (tworzą wypukłości). 3) Krawężniki pozapadane i uszkodzone. 4) Całość płaszczyzny bez wykonanego odwodnienia i bez wyraźnego spadku ułatwiającego odprowadzenie wody. 5) Zdjęcia stanu istniejącego boiska asfaltowego znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Technologia wykonania: 1) Wykonać niezbędne rozbiórki: demontaż istniejących piłkochwytów oraz bramek do piłki ręcznej (po 2 kpl). 2) Wykonać frezowanie miejscowych wybrzuszeń oraz wystających krawędzi spękań dylatacyjnych asfaltu (wg potrzeb). 3) Wzmocnić w miejscach spękań dylatacyjnych asfalt poprzez uzupełnienie tych miejsc masą mieszanki żwiru i granulatu gumowego spojonej poliuretanem i nanoszonej w sposób ręczny (szpachlą) - grubość wg potrzeb. 4) Na obwodzie całego boiska wykopać stary opornik betonowy i w jego miejsce ułożyć nowy z montażem na cement do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. Zewnętrzną część krawężnika obsypać gruntem do wysokości górnej krawędzi, a od strony trybun zabetonować. 5) Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich. Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. 6) Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. 7) Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: - warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm - warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm 8) nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w dwóch kolorach: ceglastym i zielonym. 9) wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego. 10) Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. 3. Odwodnienie boiska 1) Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót. 4. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach istniejącego boiska asfaltowego tj. 43,15m x 21,10m. Zadanie 2 - wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach przy ul. Kochanowskiego 14. 1. Opis stanu istniejącego: 1) Istniejący asfalt posiada liczne szerokie pęknięcia w formie naturalnych dylatacji. 2) Brzegi spękań są nieregularne i wybrzuszone do góry (tworzą wypukłości). 3) Krawężniki pozapadane i uszkodzone. 4) Całość płaszczyzny bez wykonanego odwodnienia i bez wyraźnego spadku ułatwiającego odprowadzenie wody. 5) Zdjęcia stanu istniejącego boiska asfaltowego znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Technologia wykonania: 1) Wykonać niezbędne rozbiórki: demontaż istniejących piłkochwytów (2 kpl.), bramek do piłki ręcznej (2 kpl), koszy do gry w koszykówkę (2 kpl.) oraz słupów oświetleniowych (8 szt.). 2) Wykonać frezowanie miejscowych wybrzuszeń oraz wystających krawędzi spękań dylatacyjnych asfaltu (wg potrzeb). 3) Wzmocnić w miejscach spękań dylatacyjnych asfalt poprzez uzupełnienie tych miejsc masą mieszanki żwiru i granulatu gumowego spojonej poliuretanem i nanoszonej w sposób ręczny (szpachlą) - grubość wg potrzeb. 4) Na obwodzie całego boiska wykopać stary opornik betonowy i w jego miejsce ułożyć nowy z montażem na cement do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. Zewnętrzną część krawężnika obsypać gruntem do wysokości górnej krawędzi, a od strony trybun zabetonować. 5) Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich. Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. 6) Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. 7) Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: - warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm - warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm 8) nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w dwóch kolorach: ceglastym i zielonym. 9) wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego. 10) Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. 3. Odwodnienie boiska 1) Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót. 4. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach istniejącego boiska asfaltowego tj. 45,25m x 25,00m. Zadanie 3 - wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach przy ul. Targowej 9. 1. Opis stanu istniejącego: 1) Nawierzchnia asfaltowa boiska jest w dobrym stanie technicznym, wykonana jest ze spadkiem umożliwiającym odprowadzenie wody opadowej do istniejącego wpustu deszczowego. 2) Zdjęcia stanu istniejącego boiska asfaltowego znajdują się w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Technologia wykonania: 1) Na obwodzie całego boiska wykopać stare obrzeża betonowe i w ich miejsce ułożyć nowe z montażem na cement do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. Zewnętrzną część obrzeża obsypać gruntem do wysokości górnej krawędzi. 2) Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich. Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. 3) Dostarczyć i założyć ruszt żeliwny na wpuście deszczowym, dokonać regulacji wysokościowej wpustu wraz z wyniesieniem nawierzchni wokół wpustu. 4) W celu zapewnienia właściwego spadku nawierzchni umożliwiającego odprowadzenie wody opadowej do istniejącego wpustu deszczowego należy wykonać frezowanie nawierzchni (wg potrzeb i jeżeli zajdzie taka potrzeba). 5) Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. 6) Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: - warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm - warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm 7) nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w dwóch kolorach: ceglastym i zielonym. 8) wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego. 9) Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. 3. Odwodnienie boiska 1) Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót. 4. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach istniejącego boiska asfaltowego tj. 42,00m x 28,03m. Wspólne wyposażenie wszystkich boisk: Boisko do piłki ręcznej. Dwa komplety bramek do piłki ręcznej, w skład kompletu wchodzi: 1) bramka do piłki ręcznej, aluminiowa o wymiarach 2m x 3m; 2) siatka do bramki z łapaczem gł. 0,8m, wykonana z PE, grubość sznurka: 2,5mm. Kort do tenisa ziemnego. Dwa słupki do tenisa typowe, profesjonalne - aluminiowe, wyposażone w urządzenie naciągowe wewnętrzne z zastosowaniem śruby trapezowej i kółka zaczepnego, haki zaczepowe na przeciwległym słupku, w skład kompletu słupków wchodzi: siatka do tenisa biała, wykonana z PE, grubość sznurka 2mm. Boisko do siatkówki. Słupki do siatkówki aluminiowe profesjonalne wielofunkcyjne z naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo, płynna regulacja wysokości siatki (możliwość gry w tenisa), profil aluminiowy 70 x120 mm, korbka składana, chowana w słupku, w skład kompletu słupków wchodzi: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe (przesuwne), siatka do siatkówki popularna biała, sznurki i naciągi polipropylenowe wymiary: 9,5m x 1m. Piłkochwyty Wysokość 5,00 m x dług. 21,10 m - 2 szt. Rozstaw słupów skrajnych co 3,5 m, natomiast słupów pośrednich co 4,7 m. W skład kompletu wchodzą: 1) słupy aluminiowe wys. 5,7 m, 2) tuleje mocujące słup, 3) zastrzały stabilizujące ocynkowane, 4) siatka ochronna polipropylenowa, średnica linki 4mm, oczko 10x10, kolor zielony, 5) elementy mocujące. Uwarunkowania i wymogi dotyczące wykonywania robót: 1. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. 2. Zaleca się złożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, który będzie podstawa do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z umową (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją przetargową - będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań, 8) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem realizacji zamówienia, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 7. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.34.00.00-2, 37.45.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający informuje, że istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania zamówienia pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ lub zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy (np. dokumentacją projektową lub przedmiarem robót), w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami i wymogami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję o konieczności wykonania robót zamiennych będzie podejmował Zamawiający. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych rodzajów robót lub tylko ograniczenia ich ilości) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie niemożliwe lub zbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami i wymogami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) W przypadku wykonania robót zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością robót pierwotnych określoną w ofercie a wartością robót zamiennych zatwierdzoną przez Zamawiającego, 3) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie ilość niewykonanych robót oraz ich ceny określone w ofercie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania robót przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ lub zgodnie ze sztuką budowlaną - fakt ten musi być potwierdzony przez zamawiającego, 3) okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) wystąpienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 6) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych (jeżeli wykonie zamówienia zamiennego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, np. ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji projektowej wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy), 7) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 7. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                         (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ oferta

załącznik nr 2 do SIWZ umowa

załącznik nr 3 do SIWZ - zdjęcia PSP Nr 1

załącznik nr 4 do SIWZ - zdjęcia PSP Nr 2

załącznik nr 5 do SIWZ - zdjęcia PSP Nr 5

załącznik nr 6 do SIWZ - mapa sytuacyjna boiska przy PSP Nr 1

załącznik nr 7 do SIWZ - mapa sytuacyjna boiska przy PSP Nr 2

załącznik nr 8 do SIWZ - mapa sytuacyjna boiska przy PSP Nr 5

załącznik nr 9 do SIWZ

załącznik nr 10 do SIWZ

załącznik nr 11 do SIWZ

wyjaśnienie siwz bip.pdf

 

 
informacje wprowadził:Ryszard Szwabowicz
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 29 Lipca 2014 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342