OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na budowę pawilonu sportowego na stadionie miejskim w Pionkach.
Data zamieszczenia w BZP: 13.01.2012, numer ogłoszenia: 14143 - 2012;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pawilonu sportowego na stadionie miejskim w Pionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z budową pawilonu sportowego na stadionie miejskim w Pionkach. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym architektonicznym budowy pawilonu sportowego - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie budowlanym konstrukcyjnym budowy pawilonu sportowego - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Projekcie budowlanym instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Projekcie budowlanym instalacji elektrycznych dla pawilonu sportowego - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Projekcie budowlanym instalacji elektrycznych w kotłowni opalanej gazem ziemnym w budynku pawilonu sportowego - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) w Projekcie budowlanym instalacji wentylacji mechanicznej projektowanego pawilonu sportowego - załącznik nr 8 do SIWZ, 7) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty budowlane (załącznik nr 9 do SIWZ), 8) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - instalacja wodociągowo-kanalizacyjna, deszczowa, centralnego ogrzewania i kotłowni (załącznik nr 10 do SIWZ), 9) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - przyłącze i wewnętrzna instalacja gazu (załącznik nr 11 do SIWZ), 10) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - instalacja wentylacji mechanicznej (załącznik nr 12 do SIWZ), 11) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - instalacja elektryczna w budynku (załącznik nr 13 do SIWZ), 12) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - instalacja elektryczna w kotłowni (załącznik nr 14 do SIWZ), 13) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej (załącznik nr 15 do SIWZ), 14) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych budowy pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 16 do SIWZ, 15) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji elektrycznej w budynku pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 17 do SIWZ, 16) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji elektrycznej w kotłowni pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 18 do SIWZ, 17) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji sanitarnych w budynku pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 19 do SIWZ. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. Uwaga: w przypadku wystąpienia rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót - prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM, 8) przeprowadzi prace rozbiórkowe i wyburzeniowe istniejącej trybuny, na której miejscu na powstać nowy budynek pawilonu sportowego w Pionkach. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 7. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.26.25.20-2, 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.31.10.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) potwierdzenie wniesienia wadium, 5) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty), 6) kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia (np. dokumentacją projektową), w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w punkcie III niniejszej specyfikacji lub w sytuacji, gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. O konieczności wykonania robót zamiennych będzie decydował Zamawiający. b) Zamawiający przewiduje także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami) wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w punkcie III niniejszej specyfikacji lub w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia będzie podejmował Zamawiający. 2) terminu wykonania zamówienia: termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania robót przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi być potwierdzony przez zamawiającego, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, f) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych, g) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego. 4. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie a). 5. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
(-) Burmistrz Miasta Pionki
SIWZ
załącznik nr 3 do SIWZ cz. I
załącznik nr 3 do SIWZ cz. II
załącznik nr 3 do SIWZ cz. III
załącznik nr 4 do SIWZ cz. I
załącznik nr 4 do SIWZ cz. II
załącznik nr 4 do SIWZ cz. III
załącznik nr 4 do SIWZ cz. IV
załącznik nr 5 do SIWZ
załącznik nr 6 do SIWZ
załącznik nr 7 do SIWZ
załącznik nr 8 do SIWZ
załącznik nr 9 do SIWZ
załącznik nr 10 do SIWZ
załącznik nr 11 do SIWZ
załącznik nr 12 do SIWZ
załącznik nr 13 do SIWZ
załącznik nr14 do SIWZ
załącznik nr 15 do SIWZ
załącznik nr 16 do SIWZ
załącznik nr 17 do SIWZ
załącznik nr 18 do SIWZ
załącznik nr 19 do SIWZ
wyjaśnienie SIWZ
załącznik nr 1 do wyjaśnień SIWZ
załącznik nr 2 do wyjaśnień SIWZ
załącznik nr 3 do wyjaśnień SIWZ |