szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Zakup wyposażenia budynku Kasyna - dostawa i montaż sprzętu multimedialnego

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUdostawy

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na zakup wyposażenia budynku Kasyna - dostawa i montaż sprzętu multimedialnego

Data zamieszczenia w BZP: 14.09.2012r., numer ogłoszenia: 198599 - 2012;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia budynku Kasyna - dostawa i montaż sprzętu multimedialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu multimedialnego w budynku Kasyna w Pionkach - wg opisów i wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, a mianowicie: 1) Zespół sceniczny: dostawa, montaż, uruchomienie a) Ekran projekcyjny stały do ramy ekranowej typu wrap-around dla projekcji cyfrowej o zwiększonym współczynniku odbicia dostosowany do projekcji 3D i 2D, wymiary powierzchni projekcji 700cm x 380cm, współczynnik odbicia 2,4 lub lepszy, niewidoczne szwy w warunkach projekcji, np. Spectral 240 3D lub równoważny, 36 m-cy okres gwarancji - 1 szt. Rama stalowa ekranowa typu wrap-around o wymiarze obrazu widzialnego (projekcji) 700cm x 380cm, montowana na stałe do ściany w odległości ok. 0,7m i do podłogi na słupach, słupy zasłonięte czarną tkaniną, 36 m-cy okres gwarancji - 1 szt. b) Kurtyna rozsuwana główna dwuczęściowa o powierzchni o wymiarach ok. 9,5mx6m, wykonana z pluszu dekoracyjnego z atestem trudnopalności wg normy PN-EN ISO 6940:2005, gramatura 520g/m2 lub większa, drapowanie 100%, dwustronnie otwierana (szyny poziomo), montowana na szynach i wózkach cichobieżnych, mechaniczny napęd elektryczny z atestem ze sterowaniem ze skrzyni sterującej i pilota radiowego, kurtyna z lambrekinem górnym o wysokości ok. 1m wykonanym z materiału jak kurtyna główna, 36 m-cy okres gwarancji - 1 kpl. c) Kurtyna rozsuwana przedekranowa dwuczęściowa o powierzchni o wymiarach ok. 9,5mx5m, wykonana z pluszu dekoracyjnego z atestem trudnopalności wg normy PN-EN ISO 6940:2005, gramatura 520g/m2 lub większa, drapowanie 100%, dwustronnie otwierana (szyny poziomo), montowana na szynach i wózkach cichobieżnych, mechaniczny napęd elektryczny z atestem ze sterowaniem ze skrzyni sterującej i pilota radiowego, 36 m-cy okres gwarancji - 1 kpl. d) Zasłona sufitowa o wymiarze 10m szerokość i 6m długość, pofałdowana, wykonana z pluszu dekoracyjnego z atestem trudnopalności wg normy PN-EN ISO 6940:2005 gramatura 520g/m2 lub większa, montowane na stałe horyzontalnie na suficie - 1 kpl. e) Kulisy boczne obrotowe o wymiarach 6mx1.2m, z pluszu dekoracyjnego z atestem trudnopalności wg normy PN-EN ISO 6940:2005 gramatura 520g/m2 lub większa, mechanizm obrotowy ręczny, obrót w osi kulisy, 36 m-cy okres gwarancji - 10 szt. f) Kurtyna o wymiarach 3 x3m 2 szt. na drzwi wejściowe główne, rozsuwana na boki, jeden karnisz, montaż w budynku, materiał - plusz dekoracyjny z atestem trudnopalności wg normy PN-EN ISO 6940:2005, gramatura 520g/m2 lub większa, montowane na stałe, 36 m-cy okres gwarancji - 1 kpl. g) Zasłona na okna o wymiarze 2,2m szerokość i 3,4m długość, wykonana z pluszu dekoracyjnego z atestem trudnopalności wg normy PN-EN ISO 6940:2005 gramatura 520g/m2 lub większa, montowane na stałe - 5 szt. 2) Projekcja video: dostawa, montaż, uruchomienie a) Projektor video, rozdzielczość natywna 1920x1200p, jasność światła kolorowego nie mniejsza niż 7000 Lumenów, trwałość źródła/źródeł światła zainstalowanych w projektorze deklarowana przez producenta dla jasności 7000lm nie mniejsza niż 6000h, kontrast nie mniejszy niż 2500:1, wejścia RGB/Y PB PR 5xBNC, DVI-D 24-pin z HDCP, HDMI, S-video, video komp. na BNC, wyjście mini D-sub (żeńskie) na monitor, obsługiwane systemy wizyjne: NTSC3.58, PAL, SECAM, NTSC4.43, PAL-M, PAL-N, PAL60, polski OSD, polska instrukcja obsługi, np. Sony VPL-FH500L lub równoważny. Źródło światła (lampa) dla projektora w zestawie; w przypadku projektora przystosowanego do dwóch lamp projektor musi być wyposażony w dwie lampy, 36 m-cy okres gwarancji - kpl. b) Obiektyw zmiennoogniskowy do projektora z p. II.1: manualna zmiana ogniskowej i ostrości ( dopuszczalne sterowanie pilotem), dostosowany do projekcji obrazu o proporcji 1:1,85 (pełne wypełnienie ekranu obrazem), 4:3, 19:10, 16:9.na ekranie 700x380cm i odległości projekcji od 19,0 do 23,8m - 1 szt. c) Odtwarzacz DVD i Blu-ray: komplet dekoderów surround w pełnej wersji HD, a więc z Dolby Digital TrueHD i DTS HD Master Audio, niezależne stereofoniczne wyjście 2.0, dwa wyjścia HDMI, odtwarzanie Full HD 3D, SACD, port USB, Wi-Fi, rozbudowany panel regulacji obrazu, polski OSD, polska instrukcja obsługi, np. Sony BDP-S790 lub równoważny, 24 m-ce okres gwarancji - 1 szt. d) Stolik do projektora: na kółkach, z regulowaną wysokością od 100 do 150 cm, na obciążenie do 30 kg - 1 szt. e) Procesor kinowy dekodujący dźwięk we wszystkich formatach DOLBY przystosowany do obsługi oferowanego w p. 4 odtwarzacza oraz kinowego projektora cyfrowego: podwójne wejście stereofoniczne z projektora z niskoszumowymi przedwzmacniaczami, niezależne ustawianie wzmocnienia, korekcje wysokiej częstotliwości i układ rezerwowy (by-pass) na wypadek awarii, - 2 wejścia stereo dla 2 oddzielnych źródeł niesynchronicznych Non-Sync. Non-Sync 1, posiada możliwość płynnego zgłaśniania i wyciszania (fade-in / fade-out), wejście mikrofonowe dla systemu rozgłoszeniowego, system redukcji szumów typu A i SR zrealizowany całkowicie cyfrowo 8-kanałowe dyskretne wejście analogowe dla podłączenia dekoderów dźwięku cyfrowego, bezpośrednie wejście cyfrowe 8-kanałowe AES-EBU do podłączenia źródeł cyfrowych, korektor tercjowy we wszystkich kanałach za wyjątkiem superbasu, rozszerzone właściwości automatyki umożliwiające ustawienia poziomu dla każdego formatu, np. DTS-XD10P lub równoważny - 1 szt. f) Kable połączeniowe i inne akcesoria konieczne do montażu, uruchomienia i użytkowania zestawu do projekcji składającego się z odtwarzacza Blu-ray, projektora i procesora kinowego 1 kpl.. 3) Wyposażenie dodatkowe, dostawa i montaż a) Zaciemnienie 12 okien za sceną o powierzchni ok. 23 m2 - 1 kpl. b) Zaciemnienie 5 okien półokrągłych nad wejściami bocznymi o powierzchni ok. 4,5 m2 - 1 kpl. 2. Sprzęt ma być nowy, nieużywany, wyprodukowany po 01.01.2012 r. 3. Zmawiający wybierze kolorystykę zasłon, kotar z przedstawionych propozycji przez wykonawcę. 4. Zastosowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania do stosowania w tego typu budynkach, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa i warunków p.poż. 5. Wykonawca do ofert załączy dane i specyfikacje techniczne producentów oferowanych urządzeń. 6. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.20.00-0, 38.65.21.20-7, 38.65.34.00-1, 39.51.51.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. nr1 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) potwierdzenie wniesienia wadium, 5) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub dostawy materiałów lub urządzeń zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego wykorzystania dostarczanych materiałów i urządzeń lub w sytuacji, gdy dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) terminu wykonania zamówienia: termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli dostarczenie materiałów i urządzeń zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania dostaw przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie c). 5. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu Działanie 5.2. Rewitalizacja miast Tytuł projektu: Rewitalizacja historycznego budynku Kasyna na potrzeby stworzenia Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach nr kancelaryjny wniosku: 913/09..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



                               (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

 

zmiana SIWZ

 

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 20 Września 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342