szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Wykonanie materiałów i artykułów na potrzeby promocji projektu „Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUdostawy

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie materiałów i artykułów na potrzeby promocji projektu „Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza”

Data zamieszczenia w BZP: 30.11.2012r., numer ogłoszenia: 254201 - 2012;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów i artykułów na potrzeby promocji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów i artykułów na potrzeby promocji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, a mianowicie: 1) Publikacja promocyjna Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na publikacji ogłoszenia prasowego w ogólnopolskim miesięczniku Eksport & Import, którego tematyka skupia się na zagadnieniach ekonomicznych, skierowanym głównie do przedsiębiorców (biznesmenów), ogólnie pojętego rynku ekonomicznego dotyczącego projektu: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza - realizowanego w ramach Działania 1.7 Promocja Gospodarcza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Do zadań Wykonawcy należeć będzie publikacja ogłoszeń w ww. piśmie. Wymiary ogłoszenia: - minimum 205mm x 290 mm (format A4), - druk full color. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć treść ogłoszenia do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia składu ogłoszenia i konsultacji w zakresie opracowania graficznego oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji przez Zamawiającego. 2) Pamiątkowa tablica informacyjna Przedmiotem zamówienia jest dostawa pamiątkowej tablicy informacyjnej dla projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza. Tablica wykonana z mosiądzu odlewana lub grawerowana. Wymiar tablicy: nie mniejszy niż 40 cm (szerokość) i 30 cm (wysokość). Tablicę należy wykonać po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu tablicy. 3) Stroje sportowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 kompletów sportowych strojów siatkarskich. Każdy komplet po 15 szt. strojów (koszulka + spodenki). Razem 30 szt. Stroje siatkarskie wraz z nadrukiem logo programu, herbem miasta, klubu oraz napisem na koszulce Miasto Pionki i www.pionki.pl z przodu koszulki, numerami na koszulce z przodu oraz z tyłu. Koszulka: klasyczna, jednolita kolorystycznie koszulka sportowa. Materiał odprowadzający pot na zewnątrz zapewniający optymalny komfort na boisku, siatkowe panele poprawiają wentylację, materiał technologia Dri-FIT lub równoważny, 100% poliester. Spodenki: klasyczne spodenki sportowe, posiadają elastyczny ściągacz w pasie + sznurek. Bez wkładu. Materiał: technologia Dri -FIT 100% poliester lub równoważna. Rozmiary: po 7 szt. rozmiar L, po 8 szt. rozmiar M z każdego kompletu. Numery na koszulkach: z przodu na piersiach numer - wysokość 12 cm, z tyłu na plecach numer - wysokość 20 cm. Ponadto na koszulce na prawej piersi herb miasta Pionki, a na lewej piersi logo PTS-u. Numery na każdym z dwóch kompletów od 1 do 15. 4) Dostawa projektora wraz z ekranem i akcesoriami Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i akcesoriów: 1. Ekran biały na czteropunktowym stojaku o wymiarach umożliwiających uzyskanie obrazu 1,90x1,40m (maks. 2 x1,5m) do projekcji przedniej, współczynnik odbicia min. 1,2, czarna ramka dookoła ekranu o szerokości min. 4 cm, napinacze, równoważny Medium EasyFixx Comfort 200 x 150 cm lub lepszy 2. Projektor video, rozdzielczość natywna 1920x1080p, jasność światła kolorowego nie mniejsza niż 2500 Lumenów, 2x HDMI, D-sub, trwałość źródła/źródeł światła zainstalowanych w projektorze deklarowana przez producenta nie mniejsza niż 4000h, kontrast nie mniejszy niż 5000:1, polski OSD, polska instrukcja obsługi, równoważny OPTOMA HD23B lub lepszy. Źródło światła (lampa) dla projektora w zestawie; w przypadku projektora przystosowanego do dwóch lamp projektor musi być wyposażony w dwie lampy, 24 m-cy okres gwarancji- 1 kpl 3. kable do połączenia laptopa z projektorem HDMI 1 szt. dł. 5m, D-sub 1 szt. dł. 5m. 4. Stolik pod projektor regulowanej wysokość od 1m-1.5mi na kółkach Inne uwarunkowania: sprzęt ma być nowy, nieużywany, wyprodukowany po 01.01.2012 r. 5) Pendrive 8GB USB 3.0 wraz z materiałami multimedialnymi Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 pendrivów z nagranymi materiałami multimedialnymi (prezentacja + film) dotyczącymi realizacji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza. Pendrive 8GB USB 3.0 w obudowie aluminiowej, w futerale z naturalnej skóry. Pendrive musi być oznaczony trwale grafiką (np. nadruk, grawer) oznakowaniami RPO WM (nazwa projektu + loga UE) - ilość 100 szt. oraz na metalowej części napisem USB 3.0. Materiały multimedialne: - prezentacja multimedialna promocyjna projektu w jako film lub prezentacja slajdów z podkładem dźwiękowym, na podstawie materiałów dostarczonych przez UM Pionki, - film pozyskany od Pani Justyny Płachta (Zakład Fotograficzny Promyk). Dwa formaty prezentacji: do projekcji na ekran (720p) i do prezentacji w internecie (320p). Szacowny koszt zakupu/ pozyskania materiałów przez Wykonawcę - 500 zł brutto. 6) Stroje - dresy sportowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 kompletów dresów sportowych. Każdy komplet (bluza + spodnie). Kolorystyka: dres czarno- grafitowo- limonkowy. Materiał 100 % funkcjonalny poliester. Bluza z wstawkami z siatki na boku pod pachami sprawiający lepszą oddychalność materiału. Dwie kieszenie boczne zapinane na zamek błyskawiczny. Spodnie również z siatką i dwoma bocznymi kieszeniami. Nogawka zwężana zakończona 5 cm ściągaczem i zamkiem błyskawicznym. Rozmiary: 10 szt. - XL , 20szt. - L, 7 szt.- M . 3 szt.- S. Nadruki na strojach: herb miasta, www.pionki.pl oraz herb klubu z przodu bluzy, nazwa programu wraz z logo RPO z tyłu bluzy. 7) Ulotka promocyjna Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie druku ulotki na temat przedsiębiorczości dla projektu pt: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza. W skład zamówienia wchodzi druk ulotki wg materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy elektroniczną wersję ulotki. Ulotka: - wydruk w pełnym kolorze, dwustronny, - format: A4 pionowo, - papier kredowy, błyszczący, 170g/m2, - ilość stron 8 - łączny nakład: 8.000 sztuk UWAGA: Przykładowe wzory i kolorystyka wybranych pozycji, oznaczenie strojów i ich kolorystyka znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wszystkie dostarczane materiały oraz gadżety na potrzeby promocji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza muszą być wykonane (oznaczone) zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów RPO WM w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 3. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.34.22.00-5, 75.34.00.00-9, 30.19.50.00-2, 18.41.20.00-0, 30.23.72.30-0, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 22.46.20.00-6, 79.34.10.00-6, 22.10.00.00-1, 32.32.20.00-6, 38.65.20.00-0, 38.65.21.20-7, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub dostawy materiałów lub urządzeń zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego wykorzystania dostarczanych materiałów i urządzeń lub w sytuacji, gdy dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) terminu wykonania zamówienia: termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli dostarczenie materiałów i urządzeń zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania dostaw przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie c). 5. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM) Priorytet I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu Działanie 1.7. Promocja gospodarcza Tytuł projektu: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, nr kancelaryjny wniosku: 4549/10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




                                  (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

 

zmiana SIWZ

formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) po zmianie SIWZ

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 4 Grudnia 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342