szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Organizacja wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na organizację wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii.

Data zamieszczenia w BZP: 20.08.2012, numer ogłoszenia: 179693 - 2012;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: l. Ogólny zakres zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii (zwanej dalej Misją), połączonej z dwudniowym udziałem w międzynarodowych targach inwestycyjnych (lub dotyczących nieruchomości) w Hiszpanii odbywających się w okresie od 20.09.2012 r. do 11.12.2012 r. Wszystkie czynności w ramach powyższego zadania Wykonawca będzie realizował ściśle według wskazówek Zamawiającego. 2) Planowana ilość uczestników Misji wyniesie 22 osoby, to jest: a) 10 przedsiębiorców po 2 przedstawicieli (20 osób) z miasta Pionki, b) 2 przedstawicieli Urzędu Miasta Pionki, c) obsługa: pilot i tłumacz. 3) Misja jest realizowana w ramach projektu unijnego pt.: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, który został zgłoszony w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Priorytet I. Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu, Działanie 1.7 Promocja Gospodarcza. Wszystkie zadania należy realizować zgodnie z regulaminem konkursu dla działania 1.7 (www.mazowia.eu) oraz z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 (www.mazowia.eu). 4) Wszystkie działania podejmowane w ramach projektu (np.: korespondencja, działania informacyjno-promocyjne) muszą być prowadzone zgodnie z WYTYCZNYMI DLA BENEFICJENTÓW W ZAKRESIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007- 2013 (www.mazowia.eu). Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Wytycznych ... w procesie realizacji zamówienia. II. Organizacja i promocja Misji 1) Wykonawca opracuje w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy: a) regulamin uczestnictwa w Misji (w oparciu o wytyczne otrzymane od Zamawiającego), b) kryteria rekrutacji (w oparciu o wytyczne otrzymane od Zamawiającego), 2) Wykonawca przeprowadzi pod nadzorem Zamawiającego proces rekrutacyjny - weryfikację zgłoszeń - i wyłoni 10 przedsiębiorców zgodnie z kryteriami rekrutacji oraz regulaminem uczestnictwa w Misji, o którym mowa w punkcie 1. 3) Wykonawca zamieści ogłoszenia w mediach lokalnych (prasa - format 1/2 strony, druk w technice full color, Internet), minimum informację o misji, tytuły najpóźniej 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Treść ogłoszenia oraz media do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca poinformuje o Misji przedsiębiorców w Pionkach - wg wskazówek Zamawiającego. Baza firm do pozyskania przez Wykonawcę. Powyższe działania zostaną wykonane do 7 września 2012r. 4) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zorganizuje promocję Misji. Promocja polegać będzie na: a) opracowaniu projektu i druku ulotki z informacjami o Misji: - ulotka drukowana: pełny kolor, format A4, min. 30% powierzchni stanowią zdjęcia, 12 stron w języku hiszpańskim i angielskim, - treść ulotki do akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia procesu rekrutacji , - nakład - minimum 500 sztuk, - ulotka zostanie wydrukowana w ciągu 7 dni roboczych od daty akceptacji jej projektu. 5) Wykonawca zaprojektuje, wykona, zmontuje przenośne stoisko wystawiennicze miasta Pionki wraz z wyposażeniem o powierzchni min. 12 m kw: a) Całkowita powierzchnia: min 12 m kwadratowych, b) Wykonanie w systemie aluminiowym, wykończone w tonacji zielono - białej, c) Wypełnienia ścianek / paneli materiałem drewnopodobnym typu płyta HDF (3mm), MDF 8-12 mm lub płyta w okleinie PCV. d) Stoisko powinno być wyposażone w minimum: - oświetlenie metalohalogenowe koloru białego mocowane w systemie szyno-przewodów, - monitor LCD bądź LED o minimalnej przekątnej 42cale umożliwiający wyświetlanie prezentacji, - notebook: ekran 14cali do 14,4cala, procesor Intel i7-2620M lub lepszy wg chip.pl, pamięć min . 8GB dostosowana do procesora i płyty głównej, dysk SSD o pojemności min. 160GB, akumulator o pojemności co najmniej 5000mAh, wyjście HDMI, czytnik kart SD, LAN - np. notebook Asus U445G; - kabel notebook-monitor 42cale, - drukarka laserowa kolorowa A4 z papierem do drukowania i zestawem zapasowych tonerów, - wykładzinę dywanową - stojaki na broszury - kosz na śmieci - zasilanie elektryczne i przedłużacz - min. 3 półki wspornikowe - 2 stoliki o powierzchni min. 1,5 m2, - min. 4 krzesła - ciśnieniowy ekspres do kawy: automatyczny z mieleniem kawy, 4 kg kawy ziarnistej, śmietanka, kubki jednorazowe sztywne (styropianowe) do napojów gorących 200 szt., łyżeczki jednorazowe 200 szt., cukier, - lodówkę o pojemności min. 50l z zamrażarką na potrzeby kostek lodu, napoje chłodzące 20l, kubki jednorazowe 200 szt.. e) Stoisko powinno być wykonane w jednolitej tonacji graficznej. Ponadto grafika stoiska powinna zawierać elementy graficzne nawiązujące do miasta Pionki, oraz biało-czerwone nawiązujące do flagi Polski bądź też samą flagę. Konstrukcja powinna być zwieńczona dużym elementem reklamowym umieszczonym na wysokości ok. 2 m. z napisem Miasto Pionki i powierzchni min. 1 m2. f) Na stoisku powinna być widoczna informacja na temat finansowania projektu ze środków UE oraz oznaczenie graficzne zgodne z wymogami RPO. g). Wyżej opisane stoisko jest wykonywane na potrzeby targów odbywających się w Hiszpanii. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił transport, montaż i demontaż konstrukcji na miejsce i z miejsca targów w taki sposób, aby od pierwszego dnia targów stoisko było w pełni złożone i funkcjonalne. Wyposażenie stoiska zakupi jako nowe rzeczy Wykonawca. Wyposażenie stoiska jest własnością gminy od dnia przekazania wyposażenia. Wyposażenie po zakończeniu targów zostanie przywiezione przez Wykonawcę do UM Pionki, Al. Jana Pawła 15 w terminie 7 dni od zakończenia targów. 6) Wykonawca zorganizuje noclegi dla wszystkich 22 uczestników Misji i obsługi podczas jej trwania. Należy zarezerwować noclegi na okres dni targowych oraz jeden przed i jeden po targach ze śniadaniem w hotelu co najmniej 3-gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych. Wszyscy uczestnicy Misji nocują w jednym hotelu. Ostatecznego wyboru hotelu dokona Zamawiający. Wykonawca zabezpieczy pełne wyżywienie uczestników misji (3 posiłki dziennie śniadanie, obiad, kolacja). 7) Wykonawca zakupi dla uczestników Misji odpowiednią ilość biletów lotniczych na trasie Warszawa - Hiszpania - Warszawa w klasie ekonomicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwość przesiadek w czasie podróży. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przelotem tj. bilety lotnicze, opłaty lotniskowe. 8) Wykonawca zorganizuje transfer autokarowy na lotnisko na trasie Pionki-Warszawa i Warszawa-Pionki - jeden autokar o wysokim standardzie dla wszystkich uczestników Misji wyposażony w klimatyzację i miejsce na bagaż, pozwalający na swobodny transport dla co najmniej 22 osób. 9) Wykonawca ubezpieczy uczestników Misji w Towarzystwie Ubezpieczeń. Ubezpieczenie musi obejmować co najmniej następujący zakres: koszty leczenia - 100 tys. EURO, NNW - 45 tys. PLN, bagaż podróżnego - 10 tys. PLN, OC - 100 tys. PLN. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu polisy wszystkich uczestników najpóźniej do 15 września 2012r. 10) Wykonawca zabezpieczy na potrzeby sprawnej organizacji Misji usługi pilota grupy ze znajomością języka polskiego i hiszpańskiego. Do zadań pilota grupy należy zapewnienie: - prawidłowego przebiegu misji gospodarczej - komunikacja z organizatorami targów, - obsługą hotelową, - udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi, - świadczenie usług w zakresie komunikacji z odwiedzającymi stoisko. 11) Wykonawca zabezpieczy usługi tłumaczenia ustnego dla uczestników Misji w czasie ich pobytu w Hiszpanii. Wymagana jest praca tłumacza podczas targów oraz podczas spotkań biznesowych. Do dyspozycji uczestników Misji będzie tłumacz ze znajomością języka polskiego i hiszpańskiego oraz dodatkowo języka angielskiego. Tłumacz powinien legitymować się doświadczeniem w tłumaczeniach tekstów ekonomiczno- gospodarczych. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie tłumaczy do dyspozycji uczestników Misji bezpośrednio w Hiszpani z wykorzystaniem usług tłumaczenia oferowanych wystawcom przez organizatora targów lub innych miejscowych. Koszty tłumaczeń zgodnie z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach RPO WM 2007 - 2012 nie mogą przekraczać 10 % całkowitej wartości projektu. 12) Wykonawca zabezpieczy transfer autokarowy uczestników misji z lotniska do hotelu - miejsca zakwaterowania w dniu przylotu oraz transfer autokarowy z hotelu na lotnisko w dniu wylotu do Polski. Wykonawca zabezpieczy także transport autokarowy dla uczestników Misji na trasie hotel - targi/miejsca spotkań - hotel według programu Misji. Firma transportowa zaproponowana przez Wykonawcę musi dysponować pojazdami o wysokim standardzie , wyposażonymi w klimatyzację i miejsce na bagaż, pozwalające na swobodny transport dla co najmniej 22 osób + osoby obsługi: pilot, tłumacz/e. Transfer autokarowy pozostanie do dyspozycji Zamawiającego od momentu przylotu do momentu wylotu . 13) Wykonawca opracuje informator o Hiszpanii dla uczestników Misji. Informator powinien zawierać co najmniej: szczegółowy program Misji, informację o targach i wystawcach, informacje turystyczne o regionie i kraju, podstawowe informacje gospodarcze, wskazówki praktyczne i prawne dla planujących podjąć wymianę gospodarczą. Planowana ilość informatora - 25 szt. Wykonawca przekaże informator uczestnikom Misji najpóźniej do 12 września 2012 r. 14) Wykonawca zapewni transport materiałów promocyjnych Zamawiającego (ulotek, folderów reklamowych, mapek, płyt CD, gadżetów promocyjnych, stoiska wystawienniczego Miasta Pionki oraz przedsiębiorców biorących udział w misji ) oraz pozostałych uczestników Misji . Miejscem przeznaczenia materiałów promocyjnych będzie właściwe stoisko targowe w hali targów. Materiały powinny zostać dostarczone do hali targowej najpóźniej w dniu przylotu uczestników. Materiały zostaną odebrane przez Wykonawcę od Zamawiającego najpóźniej na 2 tygodnie przed wylotem. Koszty transportu eksponatów (wraz z ubezpieczeniem) oraz uczestników misji pokryje wykonawca. 15) Wykonawca sporządzi sprawozdanie z misji gospodarczej z podpisaną listą uczestników misji. III. Udział w targach 1) W ramach realizacji tej części zadania, Wykonawca będzie pośredniczył w kontaktach pomiędzy organizatorem targów a Zamawiającym i kompleksowo przygotuje udział wskazanych osób, wg wskazówek Zamawiającego, w targach w charakterze wystawcy. 2) Wykonawca zakupi: - min. 12 m kw. powierzchni stoiska Targów dla potrzeb miasta Pionki w celu zamontowania stoiska o którym mowa w pkt. II.4). - min.40 m kw powierzchni stoiska targów, ze stolikami i miejscem do wyłożenia materiałów promocyjnych dla wszystkich uczestników Misji. Stoisko o którym mowa musi znajdować się bezpośrednio obok stoiska miasta Pionki. 3) Wykonawca Zakupi u organizatora targów bilety wstępu na targi dla uczestników Misji na dni targowe. 4) Spełnienie wszelkich niezbędnych wymagań formalnych, stawianych przez organizatora targów, dotyczących rejestracji i uczestnictwa członków Misji (np. wypełnienie i wysłanie zgłoszeń, doprowadzenie do ewentualnego podpisania umowy z organizatorem). IV. Spotkania biznesowe W ramach realizacji Misji Wykonawca zorganizuje spotkanie pomiędzy przedsiębiorcami polskimi a przedsiębiorcami hiszpańskimi oraz spotkanie z hiszpańskim ekspertem ds. gospodarki oraz z hiszpańską instytucją otoczenia biznesu o tematyce obejmującej charakterystykę hiszpańskiej gospodarki . Te dwa spotkania odbędą się na terenie targów lub innym reprezentacyjnym miejscu zabezpieczonym przez Wykonawcę. Liczba uczestników spotkań będzie wynosić - 20 przedsiębiorców + 2 przedstawicieli Urzędu Miasta + tłumacz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00-0, 79.93.00.00-2, 22.10.00.00-1, 22.46.20.00-6, 79.54.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.50.00.00-5, 55.40.00.00-4, 60.16.10.00-4, 60.17.00.00-0, 55.10.00.00-1, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. nr1 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz wraz z jego załącznikiem, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie wykonanie usług zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub wykonania usług zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest wykonanie usług zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego ich wykorzystania lub w sytuacji, gdy wykonanie usług zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) terminu wykonania zamówienia: termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli wykonanie usług zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania wykonywania usług przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie c). 5. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM) Priorytet I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu Działanie 1.7. Promocja gospodarcza Tytuł projektu: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, nr kancelaryjny wniosku: 4549/10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





                            (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ z załącznikiem Nr 1

załacznik Nr1 i Nr2 do SIWZ

załącznik Nr3 do SIWZ

 

wyjaśnienie treści SIWZ

 

 

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 22 Sierpnia 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342