szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Ogłaszenie o przetargu ofertowym w formie pisemnej na sprzedaż złomu z terenu byłego ZTS „PRONIT”.

 

Ogłoszenia o sprzedaży mienia gminy

Burmistrz Miasta Pionki ogłasza przetarg ofertowy w formie pisemnej na sprzedaż złomu z terenu byłego ZTS „PRONIT”.

Określenie przedmiotu przetargu:

_ sprzedaż złomu stalowego oraz złomu aluminiowego, który należy pozyskać w wyniku demontażu urządzeń kierowanych do likwidacji na terenie byłego zakładu ZTS „PRONIT” wg wskazania zleceniodawcy

  • szacunkowa ilość złomu aluminiowego - 2 tony

  • szacunkowa ilość złomu stalowego - 10 ton

  • uprzątnięcie terenu po demontażu,

  • utylizacja uzyskanych w trakcie demontażu urządzeń materiałów odpadowych (gruz, izolacja
    termiczna, drewno itp.)

    Cena wywoławcza za 1kg złomu aluminiowego - 2,45 zł netto

    Cena wywoławcza za 1kg złomu stalowego - 0,67 zł netto

    Oferta powinna zawierać:

  • oferowaną cenę netto za 1 kg pozyskanego złomu stalowego oraz oferowaną cenę netto za 1 kg pozyskanego złomu aluminiowego

  • oferowana cena netto za 1 kg pozyskanego złomu ma obejmować: koszt demontażu
    urządzeń, koszt utylizacji materiałów odpadowych uzyskanych w trakcie demontażu oraz
    uprzątnięcie terenu po przeprowadzeniu demontażu,

  • oświadczenie o wykonaniu prac, objętych niniejszym przetargiem, w terminie nie dłuższym niż
    3 miesiące od daty podpisania umowy,

  • zezwolenia do utylizacji odpadów powstałych z demontażu lub przedstawienie podpisanych
    umów z firmami zajmującymi się utylizacją odpadów, na które oferent uprawnień nie posiada -

    zgodnie z przepisami ustawy o odpadach

  • aktualny wypis z właściwych rejestrów lub ewidencji podmiotów gospodarczych,

  • nr telefonu kontaktowego oferenta,

  • oświadczenie oferenta, że miejsce, lokalizacja oraz stan faktyczny przedmiotów do złomowania jest mu znany i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń, szczególnie co do kosztów ich późniejszego demontażu,

Miejsce i termin składania ofert:

Pisemne oferty z dopiskiem „Oferta na zakup złomu” należy składać w zamkniętych, nieuszkodzonych kopertach w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Pionki lub przesłać na adres:
Urząd Miasta Pionki, 26-670 Pionki, ul. Al. Jana Pawła II 15 z dopiskiem na kopercie jw. do dnia
18.11.2011 r. do godz. 1400. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone oferentowi. Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wpłacenie wadium
w wysokości 1500,00zł.
Termin wpłaty wadium upływa 15.11.2011r. Wadium należy wpłacać
przelewem na rachunek Urzędu Miasta Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100. Przelew bankowy powinien być dokonany odpowiednio wcześniej tak, aby w terminie składania ofert, wadium znajdowało się na rachunku organizatora przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia złomu.

  • W przypadku jeżeli osoba ustalona jako nabywca nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanych w zawiadomieniu organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.

  • Uczestnikom, którzy nie wygrali przetargu wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zamknięcia przetargu.

  • Przed rozpoczęciem przetargu należy przedłożyć Komisji Przetargowej dowód wpłaty wadium i dowód tożsamości.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Komisyjne otwarcie ofert nastąpi 18.11.2011 r. o godz. 1430 w Urzędzie Miasta Pionki, 26-670
Pionki, ul. Al. Jana Pawła II 15 w Wydziale Mienia Gminnego, pokój nr 22.
O wynikach postępowania przetargowego oferenci zostaną poinformowani na piśmie, a protokół
z rozstrzygnięcia przetargu będzie wywieszony na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pionki.
Kryteria oceny ofert:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której oferent poda najwyższą cenę zakupu
złomu będącego przedmiotem niniejszego przetargu

Informacje pozostałe:

z pełnym wykazem oraz ze stanem fizycznym likwidowanych urządzeń można zapoznać się w dniach od 11.11. 2011 r. do dnia 18.11.2011 r. w godzinach pracy Urzędu Miasta Pionki. Wszelkie informacje na temat urządzeń kierowanych do demontażu można uzyskać w Wydziale Mienia Gminnego tel. 48 341 42 40 lub 48 385 20 91.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia przetargu w części lub w całości z podaniem uzasadnienia lub zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.


Pionki, dnia 08. 11. 2011 r. BURMISTRZ MIASTA PIONKI
/-/Marek Janeczek

 
informacje wprowadził:Danuta Zygadło
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 10 Listopada 2011 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277341