szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Odbieranie i transportowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Miasta Pionki

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na odbieranie i transportowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Miasta Pionki

Data zamieszczenia w BZP: 27.05.2015r., numer ogłoszenia: 76843 - 2015;

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i transportowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Miasta Pionki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Miasta Pionki i transportu odebranych odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów wskazanych przez zamawiającego w załączniku Nr 3 do SIWZ, w okresie od dnia 01.07.2015r. do dnia 30.06.2016r. 2. Szczególne warunki wykonywania usług dotyczące pojazdów do odbierania odpadów komunalnych: 1) pojazdy powinny spełniać standardy techniczne określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów, 2) Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych, 3) ponadto Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazdy niezbędne do świadczenia usług i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymiany. 3. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 3 do SIWZ - Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.), b) posiada aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz.21 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wykonanych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o wartości łącznej nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych). - należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w okresie 12 miesięcy o wartości łącznej nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych). Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub wykaże gotowość dysponowania na czas realizacji zadania: 1) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. Pojazdy powyższe będą: - trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, - co najmniej jeden pojazd powinien być wyposażony w wagę do ważenia odpadów, - co najmniej dwa pojazdy muszą spełniać wymogi normy emisji spalin nie niższe niż Euro 3, w tym co najmniej jeden pojazd powinien spełniać normę emisji spalin nie niższą niż Euro 4 (zgodnie z Dyrektywą 98/69/EC), - co najmniej jeden pojazd powinien być wyposażony w mechanizm do mycia i dezynfekcji pojemników. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97

  • 2 - Dodatkowy zakres usług - częstotliwość odbioru odpadów - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty  

załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

załącznik nr 5 do SIWZ

załącznik nr 6 do SIWZ

załącznik nr 7 do SIWZ

załącznik nr 8 do SIWZ - uchwała

załącznik nr 8 do SIWZ - regulamin

 

wyjaśnienie treści SIWZ

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 5 Czerwca 2015 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342