szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Wykonanie wraz z dostawą materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.

Data zamieszczenia w BZP: 25.03.2011, numer ogłoszenia: 97261 - 2011;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego nw. materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach: 1) pamiątkowa tablica informacyjna wykonana z mosiądzu odlewana lub grawerowana. Wymiar tablicy nie mniejszy niż 40 cm (szerokość) i nie mniejszy niż 30 cm (wysokość). Tablicę należy wykonać po formalnej akceptacji przez zamawiającego projektu tej tablicy. 2) plakietki informacyjne (nalepki samoprzylepne), w pełnym kolorze CMYK, które będą trwale przymocowane do zakupionego środka trwałego oraz wyposażenia (np. komputery, serwer, monitory, szafy komputerowe), w następujących ilościach: wymiar 7cm x 15cm - 100 szt. wymiar 5cm x 4 cm - 100 szt. wymiar 35cm x 25cm - 6 szt. Plakietki informacyjne (nalepki samoprzylepne) należy wykonać po formalnej akceptacji przez zamawiającego ich projektów (wzorów). 3) ulotka informacyjno-promocyjna, format A4, składana na 3 części, druk dwustronny pełen kolor, papier - kreda 135-170g - 2.000 szt. Ulotkę informacyjno-promocyjną należy wykonać po formalnej akceptacji przez zamawiającego jej projektu (wzoru) dotyczącego także jej treści. 4) film dokumentujący projekt w wersji HD, długość trwania filmu min. 5 min, max. 10 minut. Produkcja filmu promocyjnego wraz z przeniesieniem praw autorskich na zamawiającego wg. zaleceń i wytycznych zawartych w Wytycznych dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach RPO WM 2007-2013. 5) dwustronny składany stojak na ulotki wraz z walizką, kieszenie metalowe. Rozmiar kieszeni A5, A4, A3. Ilość kieszeni: min 10 szt. Kolor: srebrny. 6) smycze o szerokości min. 10mm, metalowy karabińczyk i plastikowa złączka, długość smyczy po złożeniu: 50cm, materiał: poliestr, nadruk na smyczy dotyczący promocji projektu do uzgodnienia z Zamawiającym. Ilość smyczy: 2.000 szt. 7) pendrivy; pamięć USB w metalowej obudowie, ze skórzanymi aplikacjami, kolorystyka: srebrno-czarny, minimalna pojemności: 4 GB. Ilość - 100 szt. 8) teczki konferencyjne z notatnikiem, miejscem na długopis, dwie kieszonki na wizytówki, kieszeń A4, Materiał Eko-skóra, wymiary: min. 320mm x 245mm. Ilość - 100 szt. 9) podkładki pod mysz - podkładka pod myszki optyczne i kulkowe z uchylnym wierzchem. Pełnokolorowy nadruk wykonany na folii OMP. Podkładka umożliwia umieszczenie pod folią własnych notatek, kartek czy ilustracji. Ilość - 200 szt. 10)torba na ramię. Torba (teczka) na dokumenty - wewnątrz 1 obszerna kieszeń, 2 duże płaskie kieszenie, małe płaskie kieszenie, uchwyty na pióra i długopisy, kieszeń na wizytówki zapinana na metalowe zatrzaski, torba z regulowanym paskiem na ramię, pasek z możliwością odpięcia, torba z uchwytem lub rączką, wymiary torby min. 42cm x 29cm x 6,5cm, materiał: poliester, kolorystyka: granat. Ilość toreb (teczek) -100 szt. 11)pojemniki na długopisy z zegarkiem - plastikowy wielofunkcyjny pojemnik na długopisy razem z kalendarzem, zegarkiem, budzikiem, termometrem w jednym wraz z baterią. Ilość -100 szt. 12)3 komplety sportowych strojów piłkarskich, 18 szt. strojów w komplecie, stroje piłkarskie wraz z nadrukiem logo programu, herbem miasta oraz napisem na koszulce Miasto Pionki z przodu koszulki, numerami na koszulce z tyłu oraz na spodenkach. Koszulka: 100% poliestrowa, koszulka piłkarska o konstrukcji DRY FIT, która umożliwia szybkie odprowadzanie potu. Elementy pod pachami wykonane z siateczki polepszającej wentylację i ruch powietrza pod koszulką. Spodenki: 100% poliestrowe, spodenki wykonane w technologii DRY FIT, system ten pomaga odprowadzić pot na zewnątrz. Getry: 97 % nylonu, 3% elastyny. I komplet: koszulka niebieska z krótkimi rękawami z białymi pasami pod pachami, spodenki białe, getry niebieskie jak koszulka. II komplet: koszulka zielona z krótkimi rękawami w kolorze białym, spodenki zielone, getry białe. III komplet: koszulka zielona z długimi rękawami z białymi dwoma pasami z przodu i z tyłu, spodenki białe, getry zielone jak koszulka. Przykładowa kolorystyka strojów piłkarskich, opisanych wyżej, zamieszczona jest na rysunku będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ. Rozmiary strojów piłkarskich - do uzgodnienia z Zamawiającym przed dostawą. Wszystkie dostarczane materiały oraz gadżety na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach muszą być wykonane zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów RPO WM w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, które to wytyczne są załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Więcej informacji dotyczących promocji projektów dostępnych jest pod adresem www.rpo.mazowia.eu page index.php?str=582 Wszelkie informacje na temat projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach konieczne do uzyskania w celu wykorzystania i opracowania ww. materiałów i gadżetów zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.34.22.00-5, 75.34.00.00-9, 92.11.12.10-7, 30.19.50.00-2, 30.19.28.00-9, 18.41.20.00-0, 30.23.72.20-7, 30.23.72.30-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie wykonanie prac zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub wykonania prac zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel) lub konieczne jest wykonanie prac zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego wykorzystania dostarczanych materiałów i gadżetów. 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie prac zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowaneze środków Unii Europejskiej: wniosek nr RPO/01994/08/2.2 nr kancelaryjny 2672/08 pt. Obyw@tel 0n-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użytecznosci publicznej w Pionkach w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



                                                         (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

wyjaśnienie SIWZ

zmiana SIWZ

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 1 Kwietnia 2011 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342