Zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Pionki OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Pionki w ramach realizacji projektu „Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach”.
Data zamieszczenia w BZP: 28.04.2010, numer ogłoszenia: 101645 - 2010;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Pionki w ramach realizacji projektu „Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach.”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Pionki w ramach realizacji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: 1) komputer AiO - 15 szt. 2) komputer stacjonarny - 2 szt. 3) monitor - 2 szt. 4) urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 5) Windows 7 / downgrade XP - 1 szt. 6) skaner płaski A4 - 1 szt. 7) urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (opis techniczno jakościowy - zestawienia parametrów granicznych). Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację i konfigurację dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania. Oferowany sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego, a wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ. Jeżeli w załączniku nr 3 (opis techniczno jakościowy - zestawienie parametrów granicznych), określającego przedmiot zamówienia, użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważne co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym urządzeniom opisanym we wskazanym załączniku. Oferowany przez wykonawców sprzęt komputerowy musi być dopuszczony do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Oferowany przez wykonawcę sprzęt komputerowy ma być fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do stosowania zgodnie z przeznaczeniem. Warunki dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku nr 3 do SIWZ (opis techniczno-jakościowy - zestawienia parametrów granicznych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ informujący, że oferowany sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem spełnia wszystkie wymogi stawiane przez zamawiającego, w tym również wymogi dotyczące gwarancji oraz serwisu, 2) Deklaracja zgodności CE (dotyczy komputera AiO), 3) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (dotyczy komputera stacjonarnego, 4) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (dotyczy komputera stacjonarnego), 5) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista i Windows 7 (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft) - dotyczy komputera stacjonarnego, 6) Deklaracja CE (dotyczy komputera stacjonarnego),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wniosek nr RPO/01994/08/2.2 nr kancelaryjny 2672/08 pt. Obyw@tel 0n-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użytecznosci publicznej w Pionkach w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Miasta Pionki
opis techniczno-jakościowy
SIWZ_dostawa komputerów.pdf |