ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Burmistrz Miasta Pionki zaprasza do złożenia pisemnej oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy odcinka drogi gminnej ul. Zwycięstwa w Pionkach.
I. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy drogi gminnej, polegającej na wykonaniu nakładki bitumicznej z dwóch warstw mieszanki mineralno – asfaltowej na istniejącej nawierzchni z bloczków betonowych oraz wykonanie odwodnienia drogi.
Ulica Zwycięstwa jest drogą klasy L. Wymiary odcinka przewidzianego do przebudowy, jezdnia dług. 290 m i szer. 6,8 m.
Istniejąca nawierzchnia posiada zdegradowane przekroje poprzeczne, bloczki betonowe stanowiące nawierzchnię znajdują się w stanie technicznego zużycia. Nawierzchnia jest mocno zanieczyszczona.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego zaproszenia – w zapytaniu ofertowym.
II. Termin realizacji: 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr 20 lub telefonicznie pod numerem tel. 48 3414231.
IV. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, pocztą lub przesłać e-mailem na adres email: burmistrz@pionki.pl. Oferty należy składać do dnia 20.03.2015r. do godz. 13:00.
zapytanie ofertowe na wykonanie projektu
załącznik nr 1 - mapa |