szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Przetarg ograniczony na wykonanie zadania pod nazwą „Likwidacja bomby ekologicznej na terenie po byłych Zakładach Tworzyw Sztucznych „Pronit” S.A.\"

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie zadania pod nazwą „Likwidacja bomby ekologicznej na terenie po byłych Zakładach Tworzyw Sztucznych „Pronit” S.A. w Pionkach”

Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej drogą elektroniczną: 20.03.2015r.




Sekcja I : Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:

Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Pionki

Adres pocztowy: Aleja Jana Pawła II Nr 15, 26-670 Pionki

Miejscowość: Pionki Kod pocztowy: 26-670 Państwo: Polska (PL)

Punkt kontaktowy: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki

Tel.: +48 483414231

Osoba do kontaktów: Piotr Stolarski

E-mail: burmistrz@pionki.pl Faks: +48 483414204

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) http://bip.pionki.mserwer.pl

Adres profilu nabywcy: (URL) http://bip.pionki.mserwer.pl

Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) http://bip.pionki.mserwer.pl


Więcej informacji można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy


Specyfikacje i dokumenty dodatkowe można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

powyższy punkt kontaktowy


I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej: Organ władzy regionalnej lub lokalnej


I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne


I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie


Sekcja II : Przedmiot zamówienia

II.1) Opis :

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :

Likwidacja bomby ekologicznej na terenie po byłych Zakładach Tworzyw Sztucznych „Pronit” S.A. w Pionkach”


II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług : Dostawy

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki, Kod NUTS: PL128

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ): Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego


II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej : nie dotyczy


II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja bomby ekologicznej na terenie po byłych Zakładach Tworzyw Sztucznych „Pronit” S.A. w Pionkach.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 90523000


II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :

Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)


II.1.8) Części:

To zamówienie podzielone jest na części: nie


II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie


II.2) Wielkość lub zakres zamówienia:

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja bomby ekologicznej na terenie po byłych Zakładach Tworzyw Sztucznych „Pronit” S.A. w Pionkach.

2. Likwidacja bomby ekologicznej polega na:

1) całkowitym usunięciu i przekazaniu poza teren po byłych Zakładach Tworzyw Sztucznych „Pronit” S.A. w Pionkach do unieszkodliwienia odpadów wybuchowych o kodzie 16.04.03*, w tym w odpadu nitrocelulozy, a także innych odpadów niebezpiecznych,

2) likwidacji (usunięciu) obiektów i urządzeń, gdzie występowały odpady wybuchowe i niebezpieczne. Dotyczy to sytuacji, gdy pomimo starannego wydobycia i usunięcia (dowolnymi metodami) odpadów nitrocelulozy lub innych odpadów wybuchowych i niebezpiecznych, obiekty lub urządzenia te mogą stwarzać dalej jakiekolwiek zagrożenie.

3. Całkowita ilość odpadów wybuchowych i niebezpiecznych, w tym w szczególności odpadu nitrocelulozy, do usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia, wg szacunków Zamawiającego, wynosi do 230 Mg.


Szacunkowa wartość bez VAT : 3.200.000,00 Waluta: PLN


II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Rozpoczęcie: 15/05/2015

Zakończenie: 30/11/2015


Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia:

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)

Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego,

2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do wniosku.


III.2) Warunki udziału:

1. O udzielenie zamówienia publicznego, objętego postępowaniem, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a mianowicie:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:

a) posiada pozwolenie wojewody na używanie materiałów wybuchowych do użytku cywilnego uzyskane na podstawie ustawy z dnia 21.06.2002r. o materiałach wybuchowych do użytku cywilnego (t.j. Dz.U. z 2012 poz. 1329 ze zmianami)

lub

b) posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na wytwarzanie i obrót materiałami wybuchowymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (t.j. Dz.U. z 2012 poz. 1017 ze zmianami),


W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymagania wskazane powyżej będą oceniane łącznie.


2) Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:

a) oświadczy, że dysponuje zatwierdzoną przez upoważnioną instytucję technologią unieszkodliwiania odpadów zawierających materiały wybuchowe o kodzie 16.04.03*, w tym odpady nitrocelulozy,

b) posiada certyfikaty transportowe wg przepisów ADR na transport mediów zawierających materiały wybuchowe.


W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymagania wskazane powyżej będą oceniane łącznie.


3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że:

a) dysponuje personelem posiadającym uprawnienia do prac z użyciem materiałów wybuchowych,

b) będzie dysponował terenem i obiektami do magazynowania odpadów materiałów wybuchowych o kodzie 16.04.03*, w tym odpadu nitrocelulozy, zgodnie z wymogami właściwego rozporządzenia, dotyczącego magazynowania materiałów wybuchowych,

c) wykonawca oświadczy, że zbieranie, transport i przetwarzanie odpadów wybuchowych o kodzie 16.04.03*, o których mowa w załączniku do rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001r. Nr 112, poz. 1206) będzie wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymagania wskazane powyżej będą oceniane łącznie.


4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli:

Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że posiada ważne w dniu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia (OC deliktowa) oraz odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na wymaganą sumę gwarancyjną. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC deliktowej i OC kontraktowej musi wynosić co najmniej 500.000 zł.

W przypadku ekspiracji ubezpieczenia w trakcie trwania umowy, której dotyczy zamówienie, Wykonawca na 14 dni przed końcem obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu polis na kolejne okresy w zakresie nie gorszym niż wymagana polisa.


2. O udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

3. O udzielenie zamówienia publicznego, objętego niniejszym postępowaniem, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.

4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.

6. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków określonych w pkt. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

7. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z tych Wykonawców samodzielnie.

8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić

zamawiającemu, będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


III.2.1) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do wniosku należy załączyć:

1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty),

2) pozwolenie wojewody na używanie materiałów wybuchowych do użytku cywilnego uzyskane na podstawie ustawy z dnia 21.06.2002r. o materiałach wybuchowych do użytku cywilnego (t.j. Dz.U. z 2012 poz. 1329 ze zmianami)

lub

koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na wytwarzanie i obrót materiałami wybuchowymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (t.j. Dz.U. z 2012 poz. 1017 ze zmianami),

3) certyfikaty transportowe wg przepisów ADR na transport mediów zawierających materiały wybuchowe,

4) oświadczenie wykonawcy, że dysponuje zatwierdzoną przez upoważnioną instytucję technologią unieszkodliwiania odpadów zawierających materiały wybuchowe o kodzie 16.04.03*, w tym odpady nitrocelulozy i będzie ona stosowana przy utylizacji materiałów wybuchowych o kodzie 16.04.03*, w tym nitrocelulozy,

5) oświadczenie wykonawcy, ze wykonawca dysponuje personelem posiadającym uprawnienia do prac z użyciem materiałów wybuchowych,

6) oświadczenie wykonawcy, że wykonawca będzie dysponował terenem i obiektami do magazynowania odpadów materiałów wybuchowych o kodzie 16.04.03*, w tym nitrocelulozy, zgodnie z wymogami właściwego rozporządzenia, dotyczącego magazynowania materiałów wybuchowych,

7) oświadczenie wykonawcy, że zbieranie , transport i przetwarzanie odpadów wybuchowych o kodzie 16.04.03*, o którym mowa w załączniku do rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001r. Nr 112, poz. 1206) będzie wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

8) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że posiada ważne w dniu składania oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia (OC deliktowa) oraz odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na wymaganą sumę gwarancyjną. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC deliktowej i OC kontraktowej musi wynosić co najmniej 500.000 zł.

W przypadku wniosku składanego przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie

publicznego, wymagane oświadczenia lub dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, która

wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.


2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (lub wykonawców) z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, do wniosku należy załączyć:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty),

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

W przypadku wniosku składanego przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniuskłada każdy z wykonawców oddzielnie.


3. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeńzastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) o których mowa w pkt. 2.2), 2.3), 2.4) i 2.6)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) o których mowa w pkt. 2.5) i 2.7)składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

7. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, do wniosku należy załączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

8. Informacje dodatkowe o innych niezbędnych dokumentach, które wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany złożyć w niniejszym postępowaniu:

1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,

3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

9. Postanowienia dotyczące składania wniosków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja):

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego,

2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty.


III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie


III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie


Sekcja IV : Procedura

IV.1) Rodzaj procedury:

IV.1.1) Rodzaj procedury: Ograniczona (przetarg ograniczony)

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału: przewidywana liczba wykonawców: 20

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 20, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy dysponują największą liczbą personelu uprawnionego do prac z użyciem materiałów wybuchowych.


IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

  1. Najniższa cena – 96%

  2. Termin wykonania zamówienia – 4%


IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie


IV.3) Informacje administracyjne:

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

IŚ.271.1.2015


IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: nie


IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: Dokumenty odpłatne - nie


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20/04/2015 Godzina: 11:00


IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu: Język urzędowy (języki urzędowe) UE: PL


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : nie


VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej : nie


VI.3) Informacje dodatkowe: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego.


VI.4) Procedury odwoławcze:

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a

Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800

Adres internetowy: (URL) http://www.uzp.gov.pl


VI.4.2) Składanie odwołań:

1. Środki ochrony prawnej (odwołanie, skarga) przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp.

5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie: 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.


VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a

Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800

Adres internetowy: (URL) http://www.uzp.gov.pl



                                         (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Informacja o nienależeniu do grupy kapitałowej

Lista podmiotów z tej samej grupy kapitałowej

 

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 20 Marca 2015 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342