szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Budowa, utrzymanie i administrowanie siecią światłowodowo-radiową w Pionkach

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie, utrzymanie i administrowanie siecią światłowodowo-radiową w Pionkach

Data zamieszczenia w BZP: 11.06.2014r., numer ogłoszenia: 126177 - 2014;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, utrzymanie i administrowanie siecią światłowodowo-radiową w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz inne usługi i dostawy związane z budową, utrzymaniem i administrowaniem siecią światłowodowo-radiową w Pionkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sześć zadań: 1) Zadanie 1 - Budowa sieci Budowa sieci światłowodowo-radiowej wraz z montażem i dostawą urządzeń, oprogramowania wg załączników do siwz: załącznik nr 9, 12, 13, 14, a także uruchomienie sieci, konfiguracja sieci. 2) Zadanie 2 - Dostawa switch 24x10/100/1000Mbps 8 szt. 3) Zadanie 3 - Dostawa i uruchomienie łącza internetowego na okres 1 roku. 4) Zadanie 4 - Administrowanie siecią światłowodowo-radiową, utrzymanie jej i serwis 30 komputerów u BO przez okres 75 miesięcy. 5) Zadanie 5 - Instalacja sprzętu komputerowego i łącza do sieci internet u BO (30 stanowisk). 6) Zadanie 6 - Szkolenia z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu BO (90 osób). 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia (zadanie Nr 1) zawarty jest: 1) w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, punkt III Opis przedmiotu zamówienia, 2) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SIWZ), 3) w Projekcie budowlanym przyłączy telekomunikacyjnych do obiektów w ramach budowy światłowodowej sieci szerokopasmowej w Pionkach (załącznik nr 12 do SIWZ), 4) w Projekcie budowlanym wykonawczym budowy światłowodowej sieci szerokopasmowej w Pionkach (załącznik nr 13 do SIWZ), 5) w Projekcie wykonawczym budowy kabla światłowodowego - 15 odcinków (załącznik nr 14 do SIWZ). 3. Przedmiar robót budowy światłowodowej sieci szerokopasmowej w Pionkach (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Kosztorys ofertowy (załącznik nr 11 do SIWZ), należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić ewentualne rozbieżności w ilości i rodzaju robót pomiędzy przedmiarem robót (kosztorysem ofertowym) a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. W przypadku rozbieżności w ilości i rodzaju robót, a także pomiędzy technologią wykonania tych samych robót, wynikających z przedmiaru, projektów i specyfikacji technicznych, jako nadrzędną i właściwą - stanowiącą podstawę do wyceny robót - należy traktować treść projektu budowlanego i projektu budowlanego wykonawczego. Zaleca się złożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, który będzie podstawa do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z umową (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją przetargową - będącymi załącznikami do SIWZ. 5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, 6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań, 8) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem realizacji zamówienia, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 8. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 9. Minimalne wymagane parametry dla kabli światłowodowych: 1) kable jednomodowe z usuniętym pikiem wodnym o liczbie włókien optycznych co najmniej 6; 2) typ włókna: 9/129, zgodny z ITU.TG652D; 3) konstrukcja kabla w postaci luźnej tuby z prętem centralnym, wzmacniania włóknami szklanymi; 4) wypełnienie ośrodkiem suchym; 5) płaszcz PE, średnica zewnętrzna nie więcej niż 10 mm; 6) siła naciągu przy zaciąganiu mechanicznym co najmniej 1300 N dla najdłuższych odcinków; 7) znaczniki długości na przewodzie wyskalowane w metrach; 8) zgodność z normami EN 1888000:1992, EN 187000:1992, ZN-96/TPSA-002, ZN-96/TPSA-005, IEC 60794-1-2-F5. Uwaga: w opracowaniach dotyczących budowy poszczególnych odcinków sieci w kanalizacji kablowej TP.S.A. jest wskazany kabel światłowodowy oznaczony Z-XOTKsdD 12J. Jest to omyłkowe oznaczenie kabla na etapie uzyskiwania warunków technicznych. Załączono też do ww. opracowań karty katalogowe producenta tego kabla. Zarówno oznaczenie Z-XOTKsdD 12J jak i nazwę producenta w kartach katalogowych podano jako przykładowe na etapie uzyskiwania warunków technicznych. Ostatecznie zaprojektowano do budowy sieci inny kabel o liczbie włókien optycznych 6. Powyżej określono Minimalne wymagane parametry dla kabli światłowodowych, które należy traktować jako minimalne parametry spełniające wymagania Zamawiającego. 10. Sprzęt sieciowy przewodowy i bezprzewodowy jak i oprogramowania konfiguracyjno-kontrolne muszą być dostarczone i wspierane przez jednego producenta. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie alternatywne (nie jeden producent) pod warunkiem udokumentowania przez oferenta wdrożonego przez niego podobnego w skali jak i funkcjonalności (nie mniej niż 15 przełączników i 15 access pointów pracujących w topologii ring sieci metro ethernet) już zrealizowanego projektu. 11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie: 1) na wykonane roboty budowlane 75 miesięcy, liczonej od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy; 2) na sprzęt komputerowy oraz sieciowy 60 miesięcy, liczonej od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 12. Wykonawca złoży z ofertą harmonogram realizacji budowy, uruchomienia i konfiguracji sieci wraz komputerami u 30 BO..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.00-5, 45.23.10.00-5, 45.31.43.10-7, 45.31.43.20-0, 80.50.00.00-9, 51.61.10.00-8, 51.61.11.00-9, 72.70.00.00-7, 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy linii światłowodowych o długości minimum 6 km każda, w tym przynajmniej jedna obejmująca budowę kanalizacji teletechnicznej lub rurociągu kablowego o długości minimum 2 km z potwierdzeniem, że te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi obejmującej administrowanie, zarządzanie i serwisowanie systemu, szerokopasmową infrastrukturą telekomunikacyjną pracującą w technologii światłowodowo-radiowej o wartości tej infrastruktury co najmniej 500 000 PLN brutto, w tym polegających na zakupie hurtowego dostępu do Internetu oraz dostarczeniu go do odbiorców końcowych. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub wykaże gotowość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu i które posiadają umiejętności i uprawnienia (dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę): - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną - minimum jedna osoba, - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum jedna osoba, - instalator w zakresie prowadzenia prac instalacyjnych montażu i pomiaru kabli światłowodowych, osoba ta powinna posiadać potwierdzone stosownymi certyfikatami umiejętności pomiarów i montażu kabli światłowodowych - minimum jedna osoba, - specjalista ds. dostępu do Internetu w technologii radiowej, posiadający: wykształcenie co najmniej średnie, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego z zakresu instalacji terminali bezprzewodowego dostępu do Internetu - minimum jedna osoba, - pracownik z uprawnieniami inżyniera dla rozwiązań sieciowych posiadającego aktualną certyfikację producenta oferowanych urządzeń, lub specjalistę zarządzania urządzeniami bezprzewodowymi i specjalistę zarządzania urządzeniami przełącznikowymi - minimum jedna osoba. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający informuje, że istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania zamówienia pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ lub zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy (np. dokumentacją projektową lub przedmiarem robót), w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami i wymogami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję o konieczności wykonania robót zamiennych będzie podejmował Zamawiający. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych rodzajów robót lub tylko ograniczenia ich ilości) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie niemożliwe lub zbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami i wymogami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) W przypadku wykonania robót zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością robót pierwotnych określoną w ofercie a wartością robót zamiennych zatwierdzoną przez Zamawiającego, 3) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie ilość niewykonanych robót oraz ich ceny określone w ofercie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania robót przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ lub zgodnie ze sztuką budowlaną - fakt ten musi być potwierdzony przez zamawiającego, 3) okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) wystąpienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 6) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych (jeżeli wykonie zamówienia zamiennego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, np. ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji projektowej wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy), 7) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 7. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-14-142/10-00 Projektu o nr POIG.08.03.00-14-142/10 Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Miasta Pionki w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                     (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 - formularz ofertowy

załącznik nr 2 - wzór umowy

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

załącznik nr 5 do SIWZ

załącznik nr 6 do SIWZ

załącznik nr 7 do SIWZ

załącznik nr 8 do SIWZ

załącznik nr 9 do SIWZ

załącznik nr 10 do SIWZ

załącznik nr 11 do SIWZ

http://www.bip.pionki.mserwer.pl/pobierz2.php?file=Budowa+sieci+%C5%9Bwiat%C5%82owodowej%2FProjekt+Budowlany+-+za%C5%82+12.zip&size=55454872

załącznik nr 13 do SIWZ

http://www.bip.pionki.mserwer.pl/pobierz2.php?file=Budowa+sieci+%C5%9Bwiat%C5%82owodowej%2FProjekty+Orange+-+za%C5%82+14.zip&size=88426489

 

wyjaśnienie treści SIWZ

zmiana treści SIWZ

 

zmiana SIWZ 2

 

zmiana treści SIWZ z dnia 10.07.2014r.

 

 

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 10 Lipca 2014 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342