szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Załatwianie spraw w Urzędzie Miasta:
Wycinka drzew i krzewów

Decyzja na wycinkę drzew i krzewów

ZEZWOLENIE NA USUNIĘCIE DRZEW LUB KRZEWÓW

Miejsce złożenia dokumentów: biuro podawcze w UM Pionki
Miejsce udzielania informacji: pokój nr 21w godzinach pracy Urzędu, tel. 048 341 42 60

Wymagane dokumenty: podanie zgodne ze wzorem ustawy Załącznik Nr 1.

Konieczne podanie: gatunku i ilość drzew krzewów oraz ich obwód na wysokości 1,3 m; lokalizacja terenu wycinki, adres, nr ewidencyjny działki; zgoda właściciela terenu wycinki w przypadku składania wniosku przez użytkownika terenu (administratora terenu, zarządcę, itp.), przyczyny zamiaru ich usunięcia, dokładny adres z kodem miejscowości, numer telefonu wnioskodawcy.


Opłaty: wolne od opłat skarbowych


Podstawa prawna:

1.przepisy rozdziału IV ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 880 z późn. zm.)

2.art. 104 kodeksu postępowania administracyjnego

Termin załatwienia:

Pracownik ds. zieleni przeprowadza wizję w terenie i po przeanalizowaniu posiadanych dokumentów wydaje stosowną decyzję w okresie 1 miesiąca od wszczęcia postępowania.

wniosek na wycinkę2007.doc

 
informacje wprowadził:Karol Łobodziec
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 9 Września 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277341