szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Ogłoszenia:
Dostawa maszyny do pielęgnacji i czyszczenia lodowiska stacjonarnego Biały Orlik przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. Leśnej w Pionkach

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUdostawy

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na dostawę maszyny do pielęgnacji i czyszczenia lodowiska stacjonarnego Biały Orlik przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. Leśnej w Pionkach

Data zamieszczenia w BZP: 09.01.2014r., numer ogłoszenia: 4863 - 2014;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyny do pielęgnacji i czyszczenia lodowiska stacjonarnego Biały Orlik przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. Leśnej w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej maszyny do pielęgnacji i czyszczenia lodowiska stacjonarnego Biały Orlik przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. Leśnej w Pionkach. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę używanej samojezdnej maszyny (rolby) do pielęgnacji i czyszczenia lodowiska o następujących parametrach technicznych: - rok produkcji: 2013 lub 2014 - silnik - diesel, chłodzony cieczą o mocy minimum 16 kW, - napęd na 4 koła, - pojemność zbiornika na wodę co najmniej 500 l, - pojemność zbiornika na śnieg co najmniej 1,8 m3, - strug o szerokości co najmniej 1 700 mm, o regulowanej głębokości roboczej od 0,01 do 3 mm (zamontowany w maszynie plus zapasowy), - promień skrętu nie większy niż 3,8 m, - waga netto (bez struga) nie więcej niż 2 000 kg, - kierunek jazdy przód/tył, Ponadto maszyna musi być wyposażona w: - system proporcjonalnego dozowania wody w zależności od szybkości jazdy, - system podnoszenia i przechylania zbiornika śniegu (zbiornik samowyładowczy o dużej gładkości, która umożliwia łatwe opróżnianie zbiornika i minimalizuje ryzyko przymarznięcia śniegu do obudowy), - system strugania i polerowania tafli lodowej, - oświetlenie zewnętrzne, - rolka dystansująca od bandy, - boczna szczotka sterowana hydraulicznie (lub inny system) do czyszczenia lodu przy bandzie, b) Dostarczenie maszyny pod wskazany adres - Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Pionkach. c) Wykonawca dokonana rozruchu urządzenia (montaż elementów, uruchomienie, regulacja itp.) w miejscu użytkowania oraz dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami i innymi dokumentami wymaganymi właściwymi przepisami prawa i normami. d) Przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego (teoria i praktyka) w zakresie obsługi oraz podstawowego serwisowania maszyny. e) Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie pełnego serwisu maszyny wraz z przeprowadzeniem kompleksowych przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną. Przeglądy gwarancyjne, okresowe, serwis i konserwacja będą wykonywane w miejscu użytkowania maszyny na koszt Wykonawcy. f) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego zamówienia gwarancji jakości (minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ oferta

załącznik nr 2 do SIWZ umowa

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

 

 
informacje wprowadził:Piotr Stolarski
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 9 Stycznia 2014 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 277342