IR-3410/3/2010 Pionki, dn. 01. 10. 2010 r.
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu nawierzchni Placu Konstytucji w Pionkach
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 20 listopada 2007r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy, opublikowany w Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zmianami, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie:
„Wykonanie remontu nawierzchni Placu Konstytucji w Pionkach”
Uzasadnienie
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 360.000,00 zł, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Cena ofertowa najkorzystniejszej oferty wynosi 447.994,15 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający postanowił nie zwiększać tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy.
Jednocześnie dziękuję za złożenie oferty oraz zapraszam do udziału w innych postępowaniach organizowanych przez Urząd Miasta Pionki.
Burmistrz Miasta Pionki |