szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Organizacja Urzędu:
Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska - IŚ

 

Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska  - IŚ

Kierownik:

 

Adres:

26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15

Telefon:

048 - 341 42 00

Fax:

 

Email:

Pokój:

16,18,20, 21

Pracownicy:

Ryszard Szwabowicz, Rafał Korzeń, Piotr Stolarski, Arkadiusz Jurek

Prowadzi przygotowania i realizuje inwestycje celu publicznego, nadzoruje i zarządza infrastrukturą techniczną oraz prowadzi sprawy z zakresu gospodarki komunalnej, a w szczególności dokonuje:

W zakresie inwestycji gminnych:

  1. przeprowadza przeglądy dróg i obiektów na drogach miejskich.
  2. przygotowuje propozycje planów inwestycyjnych, remontów kapitalnych i bieżących dróg miejskich ( wykaz dróg).
  3. sporządza harmonogramy realizacji inwestycji na dany rok budżetowy.
  4. prowadzi i nadzoruje inwestycje drogowe i remonty dróg.
  5. wydaje opinie w sprawie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg miejskich (wniosek z opisem).
  6. uzgadnia dokumentację budowy i przebudowy urządzeń pod i nadziemnych w drogach miejskich.
  7. nadzoruje wskazane miejskie inwestycje komunalne.
  8. opracowuje plany inwestycyjne, w tym także remontowe i modernizacyjne w zakresie budynków i budowli publicznych,
  9. przygotowuje specyfikację techniczną i standaryzację jakości usługi na potrzeby przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy
  10. dokonuje przeglądu stanu technicznego budynków i budowli wchodzących w skład gminnego zasobu,
  11. nadzór nad przebiegiem inwestycji realizowanych metodą partnerstwa publiczno – prywatnego


W zakresie gospodarki komunalnej:

  1. przygotowanie założeń do koncepcji architektury krajobrazu
  2. nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej,
  3. nadzór nad jakością i zorganizowaniem usług: lokalnego transportu zbiorowego, utrzymania czystości i porządku w mieście, zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków komunalnych, zaopatrzenia w energię,
  4. nadzór nad przestrzeganiem obowiązku zawierania przez zobowiązanych mieszkańców umów o świadczenie usług na usuwanie odpadów komunalnych
  5. nadzór nad realizacją usług usuwania odpadów komunalnych,
  6. rejestracja psów i prowadzenie ewidencji psów rasy agresywnej,
  7. nadzór nad utrzymaniem i konserwacją sieci oświetleniowej w mieście,
  8. nadzoru i koordynowania działalności gminnych jednostek organizacyjnych i spółek, w których Gmina posiada udziały
  9. naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, umieszczenie reklam w pasie drogi i na ścianach budynków i budowli należących do Gminy
  10. realizacja ustawy o ochronie zwierząt – ochrona przed zwierzętami bezdomnymi
  11. prowadzenie spraw związanych z miejscami pamięci narodowej, i grobownictwem wojennym;

W zakresie ochrony środowiska:

  1. nadzór nad gospodarką odpadami,
  2. ochrona przed emisjami: hałasem, wibracjami, wprowadzaniem gazów lub pyłów do powietrza, wprowadzaniem ścieków do wód lub do ziemi,
  3. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody,
  4. wykonywanie czynności związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych,
  5. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze,
  6. wydawanie decyzji i zatwierdzanie ugody w zakresie zmian stanu wody na gruncie,
  7. przygotowanie dokumentów związanych z przeznaczaniem gruntów pod zalesienia,
  8. opracowywanie i nadzór nad realizacją planów, programów w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju oraz opiniowanie planowanych inwestycji,
  9. inspirowanie i prowadzenie zadań z zakresu edukacji ekologicznej,
  10. obsługa i gospodarowanie Gminnym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
  11. prowadzenie kontroli użytków rolnych wyłączonych z produkcji rolnej i wykonania obowiązku ubezpieczenia OC rolników i budynków,
  12. stwierdzanie okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym,
  13. prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w zakresie związanym z udzieleniem pozwolenia na budowę,
  14. tworzenie warunków do wdrożenia i wspierania inicjatyw jednostek oświatowych w zakresie instalacji solarnych i geotermicznych.

 
informacje udostępnił:Karol Łobodziec
data udostępnienia: 2012-09-08 20:38:14
ostatnia modyfikacja: Karol Łobodziec 2015-07-01 15:30:21 »
drukuj wyślij link  

 
. .


 

Obyw@tel on-line

Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach”

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego 2007-2013



BIP - liczba wejść: 277339