szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
Pobierz SIWZ
   
Organizacja Urzędu:
Wydział Gospodarowania Mieniem Gminy - GM

 

Wydział Gospodarowania Mieniem Gminy - GM 

Kierownik:

Danuta Zygadło

Adres:

26-670 Pionki, Al. Jana Pawła II 15

Telefon:

048 - 341 42 00

Fax:

 

Email:

Pokój:

22, 23

Pracownicy:

Justyna Wójcik, Dorota Mężyk, Magdalena Abu Mizer, Marek Konofalski, Jerzy Sobecki, Lidia Marchewka, Marzena Czaplińska

prowadzi sprawy i odpowiada za realizację zadań w zakresie planowania rozwoju przestrzennego miasta oraz gospodarowania mieniem gminy, a w szczególności do spraw z zakresu wydziału należy:

Referat ds. Gospodarowania mieniem Gminy

W zakresie planowania przestrzennego

  1. przygotowywanie dokumentacji do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - służących do określania polityki przestrzennej gminy,
  2. wydawanie na wniosek zainteresowanych zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w oparciu o miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego,
  3. wydawanie na wniosek zainteresowanych wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  4. wydawanie opinii w formie postanowień dot. wstępnych projektów podziałów nieruchomości,

W zakresie geodezji:

  1. zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości,
  2. prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,
  3. nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom,
  4. dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości z urzędu lub na wniosek strony,
  5. scalanie nieruchomości,
  6. wykonywanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych podziałów nieruchomości będących własnością Gminy,
  7. okazywanie granic nabywcom nieruchomości stanowiących własność miasta.
  8. w zakresie gospodarowania mieniem gminnym:
  9. gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,
  10. przejmowanie nieruchomości od osób fizycznych i prawnych,
  11. wykup oraz wywłaszczenie nieruchomości na inwestycje celu publicznego
  12. nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości
  13. wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,
  14. sprzedaży nieruchomości,
  15. sprzedaż lokali mieszkalnych,
  16. oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę i najem
  17. oddawanie nieruchomości w użyczenie oraz trwały zarząd,
  18. obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi,
  19. przekazywanie nieruchomości w drodze protokołu zdawczo-odbiorczego,
  20. naliczanie należności za korzystanie z nieruchomości oraz współpraca ze służbami finansowymi Urzędu w zakresie windykacji należności,
  21. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipotek z ksiąg wieczystych,
  22. naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie,
  23. wydawanie decyzji ustalających wysokość opłaty adiacenckiej z tytułu zwiększenia wartości nieruchomości
  24. przygotowywanie przy współpracy z Biurem Prawnym projektów uchwał Rady w sprawie gospodarowania mieniem gminnym,
  25. inwentaryzowanie i prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości, w tym gminnego zasobu lokali mieszkalnych i użytkowych
  26. koordynowanie działań przy realizacji projektów partnerstwa publiczno – prywatnego,

W zakresie zarządzania Parkiem Przemysłowym

  1. sprzedaż składników wyposażenia i elementów zbędnej infrastruktury technicznej;
  2. sporządzanie wstępnych założeń do planów podziału nieruchomości;
  3. sporządzanie umów dzierżawy i najmu składników mienia na terenie ZTS;
  4. administrowanie wynajmowanymi zasobami;
  5. przygotowanie koncepcji i założeń do programów zarządzania zasobem;
  6. inwentaryzowanie, kompletowanie i organizowanie zasobu dokumentacji technicznej i budowlanej;
  7. przygotowanie wstępnej opinii w zakresie planów rozwojowych infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa, energetyczna i gazowa) na terenie ZTS, przedstawianych Burmistrzowi do zatwierdzenia;
  8. przygotowanie założeń do oferty współpracy z potencjalnymi inwestorami;
  9. obsługa kontaktów gospodarczych dotyczących terenu ZTS Pronit
  10. współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska w zakresie rekultywacji terenów,
  11. przygotowanie wstępnych założeń dla prowadzenia racjonalnej gospodarki leśnej;
  12. przygotowanie dokumentacji przetargowej do sprzedaży składników zasobu;
  13. przygotowanie założeń i współpraca w zakresie przygotowania rocznego planu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości;
  14. podejmowanie innych zleconych przez Burmistrza czynności w zakresie zarządzania składnikami mienia;

 
informacje udostępnił:Karol Łobodziec
data udostępnienia: 2012-09-08 20:36:55
ostatnia modyfikacja: Karol Łobodziec 2015-06-30 18:24:16 »
Przeczytaj również:
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA PI ONKI
drukuj wyślij link  

 
. .


 

Obyw@tel on-line

Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach”

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego 2007-2013



BIP - liczba wejść: 277339